וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחדל אבטחה בערוץ 10: רגע של פחד

ענת קם

24.2.2009 / 22:53

הבימאית איבתיסאם מראענה, מלווה בשתי מפגינות נוספות, התפרצו לאולפן "היום שהיה" כחלק ממחאת היוצרים. חדשות 10: מדובר בחציית קו אדום וחוסר כבוד למקצוע

גיא זוהר לא ראה את זה בא: במהלך שידור התכנית "היום שהיה" הלילה (שלישי) התפרצה הבמאית איבתיסאם מראענה, ממובילות מאבק היוצרים, יחד עם שתי נשים נוספות לאולפן התכנית בערוץ 10. השלוש התפרצו לאולפן כשהן נושאות שלטים, צעקו כמה מסיסמאות המאבק והפריעו לשידור.

זהר ביקש מספר פעמים להוציא את השלוש מהאולפן, אולם עברו שניות ארוכות עד שצוות האולפן השתלט עליהן. גורמים בערוץ 10 הגדירו הערב את האירוע כמחדל אבטחתי, מאחר שהנשים הצליחו לעבור גם את אבטחת הבניין וגם את אבטחת קומת האולפן, כפי הנראה כשבידן מגש פיצה וכרטיס עובד.

מחדשות 10 נמסר בתגובה: "אם אמנם היוצרים עומדים מאחורי ההתפרצות לאולפן, זה הרגע שבו מסתיימת ההבנה וההזדהות עם מאבקם. כאן נחצה קו אדום. התפרצות לשידור חי של תכנית חדשות היא קודם כל עבירה פלילית, אבל בעיקר מצביעה על חוסר כבוד למקצוע".

איבתיסאם מראענה סרבה להגיב לפניית וואלה! ברנז'ה, עמית ליאור, יושב ראש איגוד התסריטאים לשעבר וממובילי מאבק היוצרים אמר בתגובה: "הבנות שנכנסו לשם הן מלכות, אמזונות אמיתיות שנאבקות על הזכויות שלהן. אני לא יכול להתייחס למשהו שלא תיאמתי עם המשטרה, זה קרה בעקבות זעם שהצטבר".

ממטה מאבק היוצרים נמסר: "המאבק למען שמירת החוק יימשך במסגרת החוק. יחד עם זאת אין אנו אחראים לפעילויות ספורדיות של אנשים שאיבדו את פרנסתם. אנו קוראים לזכיינים להחזיר את התעשייה לעבודה כבר היום. מן הראוי לציין כי חדשות ערוץ 10 נמנעו היום מלשלוח צוות צילום לסיקור ההפגנה ואף לא טרחו לדווח על כך במהדורת החדשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully