וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יוסי גולד עוזב את nrg

ענת קם

25.2.2009 / 12:46

מנכ"ל האתר פוטר מתפקידו על רקע חילוקי דעות עם הנהלת מעריב. בירנית גורן תמלא מעתה גם את תפקיד המנכ"ל

מנכ"ל אתר nrg-מעריב יוסי גולד פוטר אתמול מתפקידו על רקע חילוקי דעות עם הנהלת העיתון. בשלב זה צפוי ארגון מחדש באתר והעורכת הראשית בירנית גורן תמלא בנוסף לתפקידה, גם את תפקיד המנכ"ל.

גולד מונה לתפקיד בדצמבר 2007 במקומו של אחיעד שריג. הוא הגיע ל-nrg מאתר מפה, אותו הקים וניהל מאז 1997. בעבר מילא תפקידי עריכה שונים ברשת שוקן ובידיעות אחרונות.

בשנה האחרונה עובר אתר nrg טלטלות קשת בהיותו הנפגע העיקרי מהקיצוצים הקשים שהתבצעו במעריב. רבים מעובדי האתר פוטרו או עזבו התוכן העצמאי שייצר האתר צומצם משמעותית ורובו מתבסס על תכני העיתון המודפס, יחד עם זאת בסקר TIM האחרון רשם האתר עליה משמעותית בחשיפה.

מנכ"ל מעריב רוני קליינפלד אישר כי הוחלט על רה ארגון שהוביל להחלטה משותפת על עזיבתו של יוסי גולד.

עוד מינוי במעריב

בתוך כך הודיעו היום במעריב על מינוי נוסף: ברק ברנר מונה לסמנכ"ל הסחר החדש של רשת המקומונים של העיתון, זמן מעריב. ברנר, שיחליף את אביב מאיר, מילא שורה של תפקידים בקבוצת ידיעות תקשורת במשך כ-14 שנה, במהלכן שימש כסגנו של יורם כרפיס בהקמת לוח ידיעות אחרונות בחיפה ובצפון, בהמשך ניהל את המחלקה המסחרית של ידיעות תקשורת בצפון ובתפקידו האחרון בקבוצת ידיעות שימש כמנהל הלוחות. בימים אלה מסיים ברנר את תפקידו כמנהל השיווק של פרפקט שוקי הון.

ברנר יחליף בתפקידו את דוד סלמן, שימונה לסמנכ"ל הסחר והשיווק של אתר nrg. בעבר מילא סלמן תפקידים רבים ברשת זמן מעריב, בהם מנהל עיתון "כל הזמן", המקומון הירושלמי של הרשת. מינויו של ברנר הוא המינוי הראשון של יורם כרפיס, שמונה לאחרונה למנכ"ל הרשת לאחר קרוב לעשרים שנה ברשת ידיעות תקשורת.

ממעריב נמסר: "אנו שמחים על הגעתו של ברק לקבוצת מעריב ועל התקדמותו של דוד סלמן בתוך הקבוצה. קבוצת מעריב ממשיכה להתחדש ולהתפתח גם מבית וגם מבחוץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully