וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמור-אבנון-עמיחי לא ישתתף בקקטוס הזהב

איילה צורף

1.3.2009 / 12:51

זאת נוכח המיתון והפגיעה בשוק הפרסום. בכיר בתעשייה: "לפני שמקצצים בשכר העובדים, אפשר לקצץ בתחרויות שעושות טוב רק לאגו"

ראשי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, רמי שלמור, שלומי אבנון וגדעון עמיחי, החליטו שלא לקחת חלק בתחרות קקטוס הזהב, תחרות הפרסום הקריאייטיווי השנתית - כך נודע ל-TheMarker.

על פי הערכות, עלות ההשתתפות של משרד פרסום בסדר גודל של שלמור-אבנון-עמיחי בתחרות, עומדת על כ-250 אלף שקל, בשל הגשת כמות גדולה של עבודות. זאת בשל העובדה כי כל מודעה נספרת בנפרד, כך גם סרטון וכל תשדיר רדיו, ולכן העלות הסופית של הגשת קמפיין מלא היא גבוהה מאד.

לדברי גורם הקשור במשרד: "שלמור הוא המשרד היחיד שלא קיצץ בשכר העובדים, לא הוציא לחופשות כפויות ולא פיטר עובדים. המשרד בחר להדק את החגורה במקומות שלא פוגעים בעובדים".

גורם בכיר בענף הפרסום העריך כי יהיו משרדים נוספים שילכו בעקבות שלמור. לדבריו: "תחרות הקקטוס הפכה למשאבת כספים: כאשר מוענקים בתחרות מעל 200 פרסים פוטנציאליים והקרב הגדול הוא על ניקוד המצטבר יש צורך להגיד הרבה עבודות כדי לזכות.

בכל שנה בשנים האחרונות נחשב שלמור-אבנון-עמיחי כמועמד מוביל לזכות בתואר משרד הפרסום של השנה, והוא מתחרה על התואר ראש בראש עם מקאן אריקסון. בימים אלו נשמעים קולות בענף לצמצם את הקקטוס או לבטלו בשל העלויות הגדולות של התחרות". לדברי הגורם הבכיר, "לפני שמקצצים בשכר העובדים, אפשר וכדאי לקצץ בתחרויות שעושות רק טוב לאגו".

לדברי שלומי אבנון, "בשנה שבה אנו משתדלים לקצץ בהוצאות, מצאנו שהוצאה נכבדת כמו השתתפות בקקטוס היא הוצאה שראוי השנה לחסוך אותה". בכל הקשור לקיצוצי שכר ופיטורי עובדים, אמר אבנון, "נשתדל שלא לקצץ בשכר ולפטר עובדים, אבל גם אנחנו נצטרך לעמוד במבחן המציאות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully