וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צליל המתנה

ענת קם

1.3.2009 / 12:56

עליית לוח השידורים החדש של רשת ב' נדחית עד לקבלת החלטה, על ידי הנהלת הרשות השידור, אם לנקוט בצעדי חירום

עליית לוח השידורים החדש של רשת ב' נדחית בהמתנה לצעדי החירום הצפויים ברשות השידור, זאת לאור מצבה הכלכלי הקשה. בשלב זה צפוי הלוח לעלות לאוויר ב-15 במרץ. על פי גורמים ברשות השידור ישנה התקדמות במשא ומתן בין הגורמים הדנים בהסכמי ההתייעלות והפרישה ברשות, ובשלב זה ייתכן שלא יינקטו צעדים כלל. אחת האפשרויות שנשקלות ברשות במסגרת צעדי החירום היא סגירת אולפני קול ישראל בתל אביב ובמידה שיוחלט על צעד זה, עלול הלוח החדש של רשת ב' להיפגע מצמצום האולפנים.

ב-29 בינואר אישרה ועדת הרדיו של רשות השידור בראשות רחל קרמרמן את לוח השידורים החדש של רשת ב'. הלוח החדש תוכנן במקור לעלות ב-15 בפברואר אולם בשל אי הודאות לגבי עתיד צעדי החירום הוחלט לדחותו ל-1 במרץ. בימים האחרונים, מאותן סיבות, הוחלט לבסוף על ה-15 במרץ כתאריך העלייה.

הלוח החדש כולל כמה תכניות חדשות ושינויים בזמני השידור של התכניות הקיימות. בין התכניות החדשות ישנה תכנית לייף סטייל יומית חדשה בהנחיית ענת דולב המתוכננת לשעה 15:00, תכנית ייעוץ יומית בנושא כלכלה ופיננסים שיגיש מנחם פרידמן ותכנית ייעוץ יומית נוספת בנושאי משפחה שתגיש רונית לב ארי.

רצועת החוץ היומית תעבור משעת הצהריים לשעה 19:00. תכניות רבות יעברו לשידור אחת לשבועיים לסירוגין, בהן התכנית של גאולה כהן והסופר אלי עמיר, תכניתו של חבר הכנסת לשעבר רענן כהן על ערביי ישראל, התכנית "הערכת מצב" ו-"מגזין המזרח התיכון" בהגשת יוני בן מנחם.


טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully