וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ב-SBC רוצים מכרז

אופיר בר-זהר

1.3.2009 / 16:58

נאמן החברה לבית המשפט: "רק כניסה מהירה של משקיע תאפשר המשך תפעול החברות". אושרה הזרמה של 400 אלף שקל

עו"ד אביתר קרמר, שמונה לנאמן חברת SBC, פנה היום לבית המשפט המחוזי בתל אביב וביקש לאפשר לו לפרסם הזמנה להציע הצעות, כלומר מכרז לחברה. מהבקשה שהגיעה לידי TheMarker עולה כי הנאמן מאמין ש"רק כניסה מהירה של משקיע לחברה תאפשר את הזרמת ההון הנדרש להמשך תפעולן של החברות".

הנאמן מבקש לאפשר אופציה שהחברה תימכר בחלקים ומבקש כי "למציעים יינתנו כל האפשרויות לביצוע הרכישה: בין אם על דרך מכירת מניותיהם, בין אם על דרך מכירת השליטה בהן ובין אם על דרך של מכירת פעילותה ונכסיה או חלקם". במידה שתאושר הבקשה, צפוי הנאמן להקים תיק מכרז וכן חדר מידע שיאפשר למתעניינים ברכישה לחתום על הסכם לשמירת סודיות ולקבל מידע על החברה.

בית המשפט אישר לנאמן הזרמה של 400 אלף שקל לחברה, כאשר 200 אלף יועברו על ידי בעלי המניות ו200 אלף נוספים יועברו על ידי הבנקים. בבקשה המקורית ביקש הנאמן אישור להזרמה של 800 אלף שקל ואולם בית המשפט אישר הזרמה של מחצית מהסכום בלבד כאשר הוא קובע כי "אין מקום לאשר בשלב ראשון יותר מ400 אלף שקל. ככל שיידרשו סכומים נוספים תוגש בקשה נפרד ומנומקת ויצוינו בה שלבי ההתקדמות. אין מקום להפעלה גירעונית לאישור נטילת אשראי כה גבוה מיד בתחילתה".

גורמים בסביבת האירועים הביעו ביטחון כי המגזינים יראו אור בחודש הקרוב. מקורות נוספים מסרו כי קיימת התעניינות של מספר גורמים בחברה. ואולם גורמים אחרים בשוק הביעו ספקנות באשר ליכולת החברה להימכר בכלל ובוודאי כיחידה שלמה. עו"ד אביתר קרמר, נאמן קבוצת SBC, אמר ל-TheMarker כי "במסגרת תוכנית ההפעלה, אני פועל להוצאתם הסדירה של המגזינים".

  • עוד באותו נושא:
  • sbc

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully