וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נפסיק לריב

ענת קם

2.3.2009 / 0:06

טמירה ירדני אמרה בראיון ל-7 לילות שעולם ה"פנאי פלוס" הוא נחות. נירית וייס לא נשארת חייבת וכותבת לה: "את הרי יודעת עד כמה רבה הייתה תרומתו של 'פנאי פלוס' למפעלותייך התרבותיים וגבוהי המצח"

נירית וייס, העורכת הראשית של מגזין הבידור "פנאי פלוס" מבית ידיעות אחרונות, שלחה אתמול (ראשון) מכתב חריף למפיקה והבעלים של חברת טדי הפקות, טמירה ירדני, בעקבות דברים שאמרה האחרונה בראיון עמה שהתפרסם ביום שישי האחרון במוסף "7 לילות". במכתב שעותק ממנו הגיע לידי וואלה! ברנז'ה, מתייחסת וייס להתבטאותה של ירדני על מיוצגיה, לפיה "עולם הפנאי פלוס הוא מאוד נחות ועדיף שלא יהיו שם". במכתב לירדני וייס: "אמירה בוטה ולא מפרגנת זו מעלה תהיות רבות. את הרי יודעת עד כמה רבה הייתה תרומתו של 'פנאי פלוס' למפעלותייך התרבותיים וגבוהי המצח דוגמת 'שמש', 'שישי שואו', 'נולד לרקוד' ו-'מרגול שופטת'".

בהמשך כותבת וייס כי שיתוף הפעולה בין ירדני ובין המגזין היה פורה לשני הצדדים, אך חושפת את ירדני כמקור שדיבר שלא לייחוס: "שיתוף הפעולה שלך עם המגזין מאחורי הקלעים בבואך לקדם את מוצרי הבידור שהינך אמונה עליהם הינו בלתי ניתן להכחשה. רק בשבוע שעבר התראיינת בעילום שם לכתבת מגזין שלנו. ולאורך השנים בחרת בנו לקידום מותגייך..." בהמשך מתייחסת וייס גם לתכנית "Y בעשר" שיצרה לי ירדני, בתה של טמירה ירדני, שנוצרה לדבריה בהשראת "פנאי פלוס" והוסיפה: "אני בטוחה שאינך שוכחת את התרומה הרבה שלנו לקריירה של מיוצגייך והפקותייך. לא בטוח שאנחנו נשכח את אמירתך המביכה והפטרונית בהמשך".

טמירה ירדני אמרה בתגובה: "חשוב להגיד שא. העורכת לא שלחה אליי את המכתב, ב. אם אלה הדברים שנכתבו ונאמרו זה רק מוכיח את הטענה שתרבות 'פנאי פלוס' ירודה ובעיקר לא אמינה. ג. בכל הקריירה ארוכה השנים שלי מעולם לא התקשרתי לעיתון או למי מכתביו או אנשיו לבקש או להציע כתבה על מיוצגיי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully