וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון סטון תגיש?

ענת קם

2.3.2009 / 12:54

רשת ואסף גיל מכרו את פורמט "אינסטינקט בסיסי" שמגיש אביעד קיסוס לחברת ההפצה הבריטית Digital Rights Group

הפורמט "אינסטינקט בסיסי" שפיתח המפיק אסף גיל עבור רשת נמכר בימים אלה לחברת Digital Rights Group, מפיץ הטלוויזיה העצמאי הגדול ביותר בבריטניה. העסקה התבצעה באמצעות חברת גיל הפקות של גיל. מרשת נמסר כי בנוסף ישנה התעניינות רבה בפורמט במדינות נוספות בעולם. "אינסטינקט בסיסי" היא תכנית לייט נייט שמגיש אביעד קיסוס, במהלכה מגיעים שני ידוענים לאולפן אשר מתחרים אחד בשני במשחקי אינטואיציה. את התכנית עורכת שחר סגל והיא מבוססת על רעיון מקורי של מיכל פורר ואורית יפת.

אילן טוביהו משנה למנכ"ל רשת מסר היום: "בשנתיים האחרונות נושא מכירת הפורמטים ברשת צובר תאוצה. כפי שמכרנו את 'משפחה חורגת' ,'צחוק מעבודה' ופורמטים נוספים אנו שמחים על מכירת 'אינסטינקט בסיסי' ובטוחים בהצלחתו של הפורמט בעולם".

אסף גיל מסר: "חמש חברות שונות התחרו על ייצוג הפורמט בעולם ובחרנו להגיע לסיכום עם DRG לאור ההתלהבות חסרת התקדים ושבחיה אודות הפורמט, שלדבריה הוא אחד הפורמטים המרעננים ביותר בשנה האחרונה והשילוב הקיים בו בין תכנית ראיונות ושעשועון יוצר יציר כלאיים, שהוא בבחינת ז'אנר טלוויזיוני בפני עצמו. אחרי כמעט 20 שנה של רכש פורמטים, החוויה של ייצור פורמט מקורי ומכירתו לחוץ לארץ הייתה יוצאת מן הכלל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully