וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם פולניות רוצות הכרויות

ענת קם

4.3.2009 / 17:29

"משחק מקדים" של JCS וערוץ 10 תעלה לשידור בסוף השבוע בערוץ המסחרי הגדול בפולין POLSAT TV

שעשועון ההכרות "משחק מקדים" שהפיקה JCS עבור ערוץ 10 יעלה לשידור ביום שבת הקרוב בערוץ המסחרי הגדול בפולין, POLSAT TV. הגרסה הפולני תוגש על ידי השחקנית הפופולארית קסיה סיצ'ופק, שתכנס לנעליה של גלית גוטמן שהגישה את שלוש העונות של התכנית בארץ. הפורמט נמכר לפולין על ידי המפיק ומפיץ הפורמטים אבי ארמוזה, שמכר אותן בשנים האחרונות למדינות נוספות בעולם ובהן ארצות הברית, אירלנד, איטליה, קנדה, צרפת ועוד. בשנה שעברה שודרו 50 פרקים של התכנית ברומניה.

"משחק מקדים" הוא שעשועון היכרויות במסגרתו בוחרים המתמודד או המתמודדת בת או בן זוג פוטנציאליים מתוך ארבעה מועמדים, על בסיס שאלות ותכונות וזוכים לראות את המתמודד הנבחר רק בסוף התכנית.

אבי ארמוזה מסר: "'משחק מקדים' מביאה מבט רענן וחדשני לג'אנר של תכניות השידוכים. במעגליות המקובלת בעולם הטלוויזיה חוזרות כיום תכניות השידוכים ללב לוח השידורים ברחבי העולם. אנו שמחים ש-'משחק מקדים' נמצאת במקום מכובד במגמה זו" . מנהל חטיבת ההפקות של קבוצת JCS, סער יוגב מסר: "אנו רואים בפתוח תכניות טלוויזיה לשוק הבינלאומי יעד מרכזי. ההצלחות האחרונות רק מעידות על הפוטנציאל ואנו מתכננים להעמיק את ההשקעה בתחום."

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully