וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בור ברחבה

ענת קם

5.3.2009 / 15:13

איך מתכוונים בערוץ 10 לשווק את שני המשחקים הנותרים של מכבי תל אביב לאחר שהקבוצה סיימה למעשה את דרכה ביורוליג? נתי דינר: "אנשים אוהבים לראות את מכבי"

הפסדה של קבוצת הכדורסל הספרדית ריאל מדריד במשחק מול ברצלונה אמש קבע סופית כי מכבי תל אביב לא תגיע לשלב הבא ביורוליג, שלב משחקי ההצלבה ברבע הגמר. סיום דרכה של מכבי במפעל היוקרתי הציב את אנשי ערוץ 10, בעלי זכויות השידור של המשחקים, בדילמה - כיצד מקדמים את שני המשחקים שנותרו למכבי בטורניר, על אף שהם חסרי חשיבות תחרותית?

בכיר בערוץ 10 סיפר היום כי המשחק שיתקיים הערב בין מכבי לקבוצה הגרמנית אלבה ברלין, קודם במהלך השבוע האחרון מתוך מחשבה ותקווה שעדיין יש סיכוי למכבי להעפיל לשלב הבא. בפרומואים לקראת המשחק נעשה שימוש בביטויים כמו "מקווים לנס". עוד סיפר הבכיר, כי לקראת המשחק מול ברצלונה ביום חמישי הבא יצטרכו בערוץ לחשוב על דרך אחרת לקדם אותו, שככל הנראה תתמקד בפרידה יפה מהטורניר בעונה הנוכחית: "מה שנכון הוא שהחשיבה לקראת ברצלונה תהיה אחרת".

נתי דינר, סמנכ"ל האסטרטגיה של ערוץ 10, אמר לוואלה! ברנז'ה: "אנשים אוהבים לראות את מכבי תל אביב משחקת, מכבי קבוצה טובה וברצלונה קבוצה טובה ומי שאוהב לראות כדורסל יצפה במשחק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully