וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

We are Shalmor

איילה צורף

5.3.2009 / 17:25

מקאן בקמפיין לגיוס כספים לטובת השתתפות המתחרים בקקטוס הזהב: "שילפו ארנקים - כולם רוצים לראות מה שלמור שווים"

מקאן אריקסון יוצא בקמפיין עוקצני באינטרנט, באמצעות סרטון ביו-טיוב, שקורא לתרום כסף לשלמור-אבנון-עמיחי, כדי לעזור להם לגייס את התקציב הנדרש להשתתפות בקקטוס הזהב.

את הסרטון יצרה מחלקת הקריאייטיב של מקאן אריקסון, על רקע המוזיקה של שיר ההתרמה we are the world - קמפיין התרמה שערכו אמני ארה"ב בשנות ה-80 למען מדינות אפריקה הרעבות.

מילות השיר: "we are שלמור. כולנו גדעון. אנחנו כאן, אוספים כל אגורה, כדי שהם יהיו פה. פתחו ת'לב, שילפו את הארנקים, כולם רוצים לראות מה באמת שלמור שווים".

הרמיזה בשיר היא שאנשי מקאן מעריכים כי הסיבה האמיתית בגללה מעדיפים ראשי שלמור-אבנון-עמיחי שלא להתמודד בתחרות היא החשש שלהם להפסיד שוב את תואר "משרד הפרסום של השנה". בשנה שעברה זכה מקאן אריקסון בתחרות שבה מתמודדים שני המשרדים ראש בראש כל שנה על התואר.

שלומי אבנון, שותף בשלמור-אבנון-עמיחי אמר כי הדברים אינם ראויים לתגובה.

לפני מספר ימים פורסם ב-TheMarker שראשי משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי החליטו שלא להתמודד השנה בקקטוס הזהב - תחרות הפרסום הקריאטיווי השנתית - בשל העלויות הנלוות לכך. לפי הערכות, עלות ההשתתפות של משרד פרסום בסדר גודל כזה בתחרות היא כ-250 אלף שקל, בשל הגשת כמות גדולה של עבודות. בתחרות הקקטוס כל מודעה, סרטון או באנר מתומחרים בנפרד, ולכן העלות הסופית של הגשת קמפיין מלא גבוהה.

ביום פרסום הדברים אמר אבנון כי: "בשנה שבה אנו משתדלים לקצץ בהוצאות, מצאנו כי ראוי לחסוך בהוצאה נכבדת כמו השתתפות בקקטוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully