וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלכה לעולמה רחל פרימור

ענת קם

7.3.2009 / 20:06

חברת מועצת הרשות השניה וכתבת מעריב לשעבר מתה כתוצאה מסיבוך רפואי. נורית דאבוש: "היא היוותה עבורנו מודל לחיקוי"

רחל פרימור, חברת מועצת הרשות השנייה ויושבת ראש ועדת הכספים של המועצה הלכה אמש לעולמה. פרימור, בת 62 במותה, מתה כתוצאה מסיבוך רפואי. הלוויתה תתקיים מחר בבית העלמין בלוד.

פרימור כיהנה זו הקדנציה השניה במועצת הרשות השנייה. בעבר כיהנה כחברה בדירקטוריון חברת החדשות של ערוץ 2 ומליאת רשות השידור. במשך 20 שנה עד ל-1990 הייתה כתבת מעריב לענייני תעופה ושליחת העיתון בלונדון. פרימור סיקרה גם אירועים כמו מבצע אנטבה. הקימה את מדור "מלחשים ש...", מדור חברה בענייני פוליטיקה והיתה מכתבות השטח הראשונות בישראל.

במהלך כהונתה כיושבת ראש ועדת הכספים של הרשות הייתה שותפה למהלך קיצוץ התקציב השנתי של הרשות וכן קבלת המלצות דו"ח שטרום בנושא עמלות המפרסמים.

יושבת ראש מועצת הרשות השנייה, נורית דאבוש אמרה הערב: "היא היוותה עבורנו מודל לחיקוי, אחת הנשים המדהימות של הציבוריות הישראלית, הפגינה יושרה ומקצועיות ואיכפתיות, היא אבידה מאוד גדולה למועצה".

ליאורה עיני, לשעבר עורכת בעיתון מעריב אמרה: "אני המומה. היא הייתה תמיד עם חיוך, תמיד הייתה מרכז העניינים וריכזה סביבה חברים במערכת, עם מצב רוח טוב ואופטימיות. היא היתה חריפת שכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully