וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אושרה הקמת חברת האחזקות של פובליסיס ישראל

איילה צורף

8.3.2009 / 16:22

עתה יוכלו כל החברות השייכות לקבוצה לפעול יחד. גלר נסיס: ”שיתוף הפעולה יבוא לידי ביטוי בתחומי הכספים, כוח אדם ורכש”

הממונה על ההגבלים העסקיים, רונית קן, אישרה את הקמת חברת האחזקות של פובליסיס בישראל. למעשה, מעתה יוכלו כל החברות השייכות לקבוצה - גלר נסיס, אריאלי (שכבר הוטמעה בגלר-נסיס), סופר-פוש (חברת קידום מכירות) ומשרדי הפרסום והמדיה באינטרנט: אידיאולוג'יק, ארק אינטראקטיב, סאצ'י אינטארקטיב, וובאימאג' ופובליסיס נט מדיה - לפעול ביחד.

בפובליסיס ישאירו את מרבית החברות פעילות באופן עצמאי, אך התוכנית היא שכולן ישתפו פעולה תחת ניהולם של יאיר גלר ומשה נסיס, בעלי גלר נסיס, כאשר המכנה המשותף של כל החברות הללו הוא שכולן נמצאות בשליטת פובליסיס הצרפתית.

בפועל, התוכנית לפעילות כקבוצה כבר יצאה לדרך: הסנונית הראשונה היתה העברתו של מה שנותר ממשרד הפרסום פובליסיס-אריאלי (לאחר פיטורי מרבית העובדים) לשבת בבניין בו יושב גלר-נסיס. לאחר מכן הודיעה החברה על מינוי של רוני שניידר, שמכהן כסמנכ"ל קריאייטיב בגלר-נסיס, כסמנכ"ל קריאייטיב של הקבוצה כולה.

"במסגרת תהליך שנמשך מזה כמעט שנה להקמת קבוצת האחזקות של פובליסיס בישראל, אישרה היום הממונה על ההגבלים העסקיים את הקמת הקבוצה אשר תכלול את כל החברות העצמאיות שבבעלות פובליסיס הפועלות בישראל", נמסר היום מגלר נסיס.

"מהלך הקמת חברת האחזקות נועד ליצור כלים להתייעלות ולבקרת איכות גבוהים ביותר לכל החברות בקבוצה וזאת מבלי לפגוע בעצמאותן הניהולית. כל החברות בקבוצת פובליסיס תמשכנה להתנהל תחת אותן הנהלות, כאשר שיתוף הפעולה לשמו הוקמה הקבוצה יבוא לידי ביטוי בתחומי הכספים, כוח אדם ורכש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully