וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שירלי שוב תשיר לי

ענת קם

8.3.2009 / 17:31

זכויות היוצרים של הסדרה "סוף עונת התפוזים"הוסדרו והיא תשוב למסך ערוץ הבידור הישראלי של HOT בתחילת אפריל

הסדרה התיעודית "סוף עונת התפוזים" תשוב למסך ותשודר בערוץ HOT בידור ישראלי החל מה-12 באפריל. הסדרה המקיפה ב-12 פרקים את תולדות הרוק הישראלי שודרה לראשונה בערוץ 1 ב-1998 וזיכתה את עורכה יואב קוטנר בפרס "תמוז" על העריכה. "סוף עונת התפוזים" מציגה את פועלם של אמנים והרכבים בולטים לאורך 50 שנותיה הראשונות של המדינה כולל קטעי ארכיון רבים ונדירים, הן בחומר המצולם והן בהקלטות הקול. יוצרי הסדרה מלבד קוטנר הם גידי אביבי, עמי אמיר, אריק ברנשטיין וגבריאל ביבליוביץ'.

על אף הצלחתה התכנית לא שודרה מאז 1998 בשל אי הסדרת זכויות היוצרים של האמנים המופיעים בה וערוץ הבידור הישראלי יהיה הראשון לעשות זאת. הסדרה תשודר במסגרת לוח שידורים מיוחד לפסח. בין הפרקים הבולטים ישנם "היה נחמד" המציג את סיפורה של להקת כוורת, "אינקובטור" על מוזיקת הפאנק והגל החדש בישראל בשנות השמונים ו-"נגד הרוח", פרק מיוחד החושף חלק ניכר בהתפתחות הרוק הישראלי דרך סיפורו של שלום חנוך מאז תחילת דרכו.

רינת קליין, מנכ"ל HOT בידור ישראלי: "הערוץ גאה לעבות את מגוון הסדרות הדוקומנטריות המשודרות בו ועוסקות בתרבות הישראלית. אחרי שלוש סדרות המקור שיצרנו, 'פשה', 'החולמים' ו-'הרצל פינת רפאלי' אנחנו גאים לקנות ולשדר מחדש את 'סוף עונת התפוזים'".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully