וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרליבך בריח הדרים

ענת קם

9.3.2009 / 11:14

עוד לפני נענע 10, הסכם שיתוף תכנים בין nrg לתפוז. בירנית גורן: "זהו שיתוף פעולה ראשוני מבין כמה שיתופי פעולה הצפויים ב-nrg"

אתר תפוז חתם על הסכם שיתוף תכנים עם אתר nrg מעריב. במסגר שיתוף הפעולה קהילות תפוז יוטמעו באתר nrg מעריב, תכני וידאו של FLIX יעלו במדורים השונים של nrg וחדשות nrg מעריב יופיעו באתר תפוז. בנוסף, סוכם על שיתוף פעולה בין FLIX והרשת החברתית SHOX של קבוצת מעריב, במסגרתו ישמש FLIX כפלטפורמת הוידיאו של הרשת.

לתפוז שיתופי פעולה רבים עם אתרים באינטרנט, בהם גלובס, ערוץ הספורט, זאפ, דפי זהב ועוד. במקביל, פורסם לאחרונה כי nrg מנהל משא ומתן עם אתר נענע10 לקראת שיתוף פעולה תוכני בין האתרים.

מנכל תפוז דן חן מסר: "אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם nrg מעריב המייצר ערך גבוה לשני הצדדים. אתר nrg יוכל להעניק לגולשיו גישה לקהילות הכי טובות ומעניינות באינטרנט, ותפוז יוכל להעניק לגולשיו מבזקי חדשות של גוף חדשותי מוביל. בקרוב יוטמעו הפורומים של תפוז באתרים מובילים נוספים".

מנכ"ל nrg מעריב והעורכת הראשית בירנית גורן מסרה: "אנו שמחים ומברכים על שיתוף הפעולה בין nrg ותפוז. החיבור בינינו יעשיר את הגולשים וייצר חוויות תקשורת המשלבת מערכת חדשות מתקדמת לצד קהילות פעילות. כמו כן, צפוי שיתוף הפעולה להביא לתנועת גולשים רבה יותר הן ב-nrg והן בתפוז. זהו שיתוף פעולה ראשוני מבין כמה שיתופי פעולה הצפויים ב-nrg, במסגרתם יקבל הגולש עוד ועוד תכנים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully