וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תבלו

ענת קם

9.3.2009 / 13:31

פורים בערוץ הספורט: קופמן ושרף יגישו את חדשות ערוץ הספורט ויוכתר האיש המצחיק ביותר בספורט הישראלי

תכניות הדגל של ערוץ הספורט מתחפשות לפורים. במסגרת החגיגות יגישו הערב אנשי "יציע העיתונות" רון קופמן ושלמה שרף את "חדשות הספורט" במקומם של מירי נבו ואלי אילדיס הקרוב. השניים יגישו בחליפות מחויטות ובשפה ייצוגית השונה ממה שהם רגילים אליו. את "יציע העיתונות" יגישו במקום קופמן ושרף עסקני ספורט שונים, שיזכו "לסגור חשבון" עם הפאנל הקבוע. קופמן ושרף ישבו באולפן נפרד ויתנו הערות ותגובות על צוות היציע החדש.

במסגרת היציע הפורימי תיערך גם תחרות בו ייבחר החקיין הטוב ביותר של רון קופמן מבין גולשי הרשת החברתית של הערו., שהעלו בשבועות האחרונים קטעים של עצמם מחקים את קופמן. כמו כן יוכתר האיש המצחיק ביותר בספורט הישראלי על פי בחירת גולשי אתר ערוץ הספורט. בין המועמדים המובילים עד כה נמצאים מאמן קבוצת הכדורסל של מכבי תל אביב פיני גרשון, פרשן הכדורגל אייל ברקוביץ', קופמן עצמו ועוד. במסגרת שידורי ליגת האלופות ביום שלישי יתארח באולפן הזמר מאור כהן, שמציג את דמותו של המנחה מודי בר און ב-”ארץ נהדרת". כהן ישתתף באולפן עצמו ובהמשך הערב גם לשיר כמה משיריו.

בערוץ 5+GOLD ישודרו במהלך החג מערכוני ליגת האלופות, התכנית "אופ סייד" של ספי ריבלין, פספוסי ספורט מהארץ ומהעולם ואירועי ספורט משעשעים כמו תחרויות ההטבעות של ה-NBA.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully