וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיכאל בן ארי עושה שרירים

ענת קם

9.3.2009 / 14:54

חבר הכנסת מהאיחוד הלאומי פנה במכתב למוטי שקלאר בתלונה על מגיש רשת ב' אריה גולן שקטע ראיון עמו. רשות השידור: "לא נאפשר לגורם כלשהו להטיל מורא או לתקוף את השדרים העושים מלאכתם נאמנה"

חבר הכנסת הטרי ד"ר מיכאל בן ארי מסיעת האיחוד הלאומי פנה היום למנכ"ל רשות השידור מוטי שקלאר בבקשה שיזמן לבירור את שדר רשת ב' אריה גולן. חבר הכנסת בן ארי התראיין הבוקר ביומן הבוקר של קול ישראל, אותו מגיש גולן ובמהלך הראיון נשאל על תמיכתו במאיר כהנא. בתגובה התייחס בן ארי לנוכחותו של גולן בהפגנה של תנועת השמאל הקיצונית כדבריו "גוש שלום". בשלב זה סיים גולן את הראיון.

במכתב לשקלאר כתב בן ארי: "מן הראוי לציין שמעולם לא הסתרתי את עובדת היותי תלמיד של הרב כהנא וממקימי ישיבת הרעיון היהודי, ואולם נשגב מבינתי להבין מדוע אתם חוזרים פעם אחר פעם על אותה שאלה בפרט כאשר ברשת ב' של קול ישראל בכלל, וביומן הבוקר בפרט עלו לשידור מאות פעמים חברי כנסת דוגמת חבר הכנסת אחמד טיבי או מוחמד ברכה, מעולם לא שמעתי את המראיינים שואלים את חברי הכנסת הנ"ל שאלות בסגנון 'בוקר טוב ליועצו של ערפאת אחמד טיבי ', 'שלום לתומך אש"ף מוחמד ברקה'... להווי ידוע לכם , כי רשות השידור היא גוף ציבורי שחלים עליה כללי המנהל הציבורי ועובדיה חייבים בכללי הגינות ויושר. למר גולן היה אסור להתנהג כפי שהתנהג גם אם דעותיו שונות מדעותיי".

מרשות השידור נמסר בתגובה: "השדרים של קול ישראל עושים עבודה מקצועית לעילא ולעילא, ללא מורא וללא משוא פנים!! אנו לא נאפשר לגורם כלשהו להטיל מורא או לתקוף את השדרים העושים מלאכתם נאמנה. אריה גולן הינו בכיר השדרים של קול ישראל, חתן פרס סוקולוב ומופת עיתונאי לדורות של אנשי תקשורת. כל ניסיון להדוף אותו ייהדף בתקיפות. הראיון שקיים היום אריה גולן עם חבר הכנסת בן ארי, נפתח באווירה נעימה וחיובית, במהלכה כאשר נשאל בן ארי על משמעות חברותו בתנועת כהנא כיום, התריס בשאלה אל אריה גולן: מה משמעות השתייכותך לגוש השלום? אריה השיב כי זוהי אמירה שגויה ושיקרית . מאחר ומערך התפקידים השתנה וח"כ הפך למראיין, אריה גולן בחר לסיים את השיחה באיחולי הצלחה בדרכו החדשה של בן ארי. אריה גולן לא שייך לגוש השלום ולא השתייך מעולם לתנועה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully