וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הון ועכשיו גם סירטון

אופיר בר-זוהר

10.3.2009 / 12:47

משפחת עופר מכינה סרט תשובה ל"שיטת השקשוקה". במידה שסרטו של רוזנטל ישודר בערוץ 1, ישודר גם סרט התגובה

משפחת עופר נאבקת בעיתונאי מיקי רוזנטל: בחודשים האחרונים עובד המפיק שי נשר על סרט מטעמה, אשר אמור להעניק מענה לטענות שעולות מהסרט "שיטת השקשוקה" שהוכן על ידי רוזנטל. עדיין לא ברור כמה מהסרט עוסק במשפחת עופר וכמה ממנו במיקי רוזנטל. שי נשר מכיר היטב את רוזנטל, לאחר שבעבר הפיק את תוכניתו בולדוזר, אולם בהמשך נפרדו דרכיהם של השניים לאחר סכסוך עסקי. במידה שהסרט "שיטת השקשוקה" ישודר בערוץ 1, כפי שהצהירו קברניטי הערוץ בעבר, גם סרט התגובה של משפחת עופר ישודר בערוץ.

שיטת השקשוקה הוא סרט תיעודי שמתאר את האופן בו מתנהלים עסקי המיליארדים של האחים סמי ויולי עופר. הסרט הופק בתמיכת yes, שנסוגה לאחר מכן משידורו. סמנכ"ל התוכן של החברה, יונה ויזנטל, אף אמר בעבר כי הסרט אינו ראוי לשידור. עד כה הוקרן הסרט בסינימטקים. להקרנת הבכורה בתל אביב הופיעו עיתונאים וכוכבי טלוויזיה רבים. בהם יונית לוי, אהרון ברנע, דן שילון, ליאור שליין, עדי אשכנזי, גיא מרוז ואברי גלעד.

הכנתו של "שיטת השקשוקה" הושלמה כבר לפני חודשים רבים, אך בינתיים לא נמצא הערוץ שיעיז לשדרו. ערוץ 1 אמנם הכריז כי ישדר את הסרט, לאחר ששני הערוצים המסחריים 2 ו-10 סירבו לעשות כן, אך הדבר טרם קרה. האחים עופר פועלים באופן רציף על מנת למנוע את שידור הסרט: הם הגישו תביעת דיבה נגד רוזנטל עוד לפני שידורו של הסרט, ואף ניסו למנוע את הקרנתו בסינמטק תל אביב.

דוברם של האחים עופר, אלי גולדשמיט, אישר את קיומו של סרט כזה אל סירב להרחיב. מיקי רוזנטל סירב להגיב. את תגובתו של שי נשר לא ניתן היה להשיג. גורמים בערוץ 1 אמרו כי במידה שהסרט שיטת השקשוקה אכן ישודר בסופו של דבר, ישודר גם סרט התגובה של האחים עופר, אך אמרו עוד כי הדברים רחוקים מלהיות סגורים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully