וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמרודי לא לבד

וואלה! ברנז'ה

10.3.2009 / 13:53

ערוץ 4 הבריטי מקצץ בהוצאות: מנכ"ל הערוץ הודיע על קיצוץ 35% משכרו, מנהל מחלקת טלוויזיה ותוכן בערוץ יוותר על רבע מהשכר

מנכ"ל ערוץ 4 הבריטי אנדי דאנקן הודיע כי יקצץ 35% משכרו במסגרת מאמצי הרשת לצמצם בהוצאותיה. אתר הגארדיאן הבריטי מדווח כי דאנקן ומנהל מחלקת טלוויזיה ותוכן בערוץ קווין לייגו, מהמרוויחים הגדולים בתעשיית הטלוויזיה הבריטית, התנדבו לקצץ בשכרם בנוסף לויתור על הבונוס השנתי של 2008. לייגו צפוי לקצץ כ-25% משכרו.

עלות השכר השנתית של דאנקן מגיעה ל-895 אלף ליש"ט, המורכבים משכר בסיס של 670 אלף ליש"ט בשנה ו-225 אלף ליש"ט שהם חלק מתכנית תמריצים רב שנתית. השנה תרד המשכורת אל מתחת ל-600 אלף ליש"ט בעקבות הקיצוץ וויתור על מחצית מסכום התמריץ. שכרו השנתי של לייגו עומד על 772 אלף ליש"ט אולם השנה הוא יגיע ל-575 אלף ליש"ט.

מהלך קיצוץ שכר הבכירים בערוץ 4 מצטרף להכרזת הערוץ על פיטורי שליש מעובדיו והקפאת משכורות העובדים שנותרו. ההכנסות מפרסום בבריטניה צנחו השנה בכ-15% לאחר שחברות רבות צמצמו את תקציבי השיווק שלהן בשל המיתון.

אנדי דאנקן אמר: "מנהלים שמתנדבים לקצץ בשכר אינם שכיחים, אבל אלה זמנים לא שגרתיים. קווין ואני מחויבים להצלחה העתידית של ערוץ 4 ומאמינים שצעד זה משקף את מחויבותנו בצורה מעשית ומשמעותית. שנינו מאמינים שזה המעשה האחראי ובמקביל מקיימים דיונים עם הספקים שלנו על מיצוי טוב יותר של ההשקעות שלנו בתוכן".

קארן בריידי, יושבת ראש ועדת הכספים של דירקטוריון ערוץ 4, אמרה :"בהינתן תנאי שוק קשים מאוד, אנו נוקטים צעדים כדי להפחית משמעותית את הוצאותינו, כולל צמצום מספר עובדינו בשליש. כל העובדים כבר ספגו הקפאת שכר ב-2009, שני הבכירים בעלי השכר הגבוה ביותר ברשת, אנדי דאנקן וקווין לייגו, כבר ויתרו על הבונוס השנתי של 2008 בגובה של עד 30% משכרם. עתה הם מתנדבים להפחתה משמעותית נוספת ברווח השנתי שלהם ובשם ועדת הכספים אני מברכת על הצעתם".

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 4

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully