וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שדות של תיעודים

ענת קם

10.3.2009 / 14:16

טלטלה נוספת בתכנית הבוקר של ערוץ 10: העורכת רותם שדות עוזבת. תעמוד בראש המחלקה הדוקומנטרית של חדשות 10

רותם שדות עוזבת את תכנית הבוקר של ערוץ 10. שדות מונתה לעורכת התכנית ביוני האחרון ועבדה עם המפיק שמואל נחושתן (אוקון) על הפורמט החדש של תכנית הבוקר שעלה לשידור בתחילת ספטמבר. שדות תעמוד בראש המחלקה הדוקומנטרית של חדשות 10. ציפי ביידר תמשיך לנהל את המחלקה התיעודית של ערוץ 10.

זוהי עוד אחת מהטלטלות שעוברת על תכנית הבוקר של הערוץ. בספטמבר עברה התכנית מהפקה של חדשות 10 לחברת הפקה חיצונית. הפורמט שונה, אולם נתוני הצפייה בה נותרו נמוכים הן בהשוואה לתכניות המתחרות של רשת וקשת והן בהשוואה לתקופה בה הגישו לינוי בר גפן ואברי גלעד את התכנית. לאחרונה שוב שונה פורמט התכנית וכעת נוטלים חלק בהגשתה טלי מורנו, סיון כהן, דב גילהר, חיים אתגר, הניצב בדימוס אריה עמית וגדעון רייכר. יחד עם זאת גורם בערוץ 10 אמר: "על רקע הישגיה בביסוס תכנית הבוקר ועליית נתוני הצפייה שלה, הוחלט לשבץ את שדות ברצועה אסטרטגית אחרת".

רותם שדות ערכה בעבר מספר תכניות דוקומנטריות, בהן התכניות "הפלא השמיני" ו "על המשקל" של מיקי חיימוביץ' ואת תכנית האקטואליה "זה הזמן" עם עמנואל רוזן. במשך שנה שימשה עורכת במחלקת התכניות של קשת ובשנה שעברה ערכה במשך תקופה את "קופסה שחורה" של עמנואל רוזן ברשת. במהלך מבצע "עופרת יצוקה" ערכה שדות את התכנית המיוחדת שהגישו עפר שלח ורביב דרוקר לסיקור המבצע.

ועוד בערוץ 10: עורכת "לונדון וקירשנבאום" אפרת אדמון הודיעה אף היא על עזיבתה. אדמון ערכה בעבר את תכנית האירוח של אודטה שוורץ בערוץ ואת התכנית "זמן איכות" לבני הגיל השלישי. מזה למעלה משנה העא עורכת את תכנית האקטואליה של ירון לונדון ומוטי קירשנבאום, הנחשבת לאחת מתכניות הדגל של הערוץ.

בערוץ 10 אישרו את הפרטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully