וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

yes ו-וואלה! מזמינות אתכם ליצור

ענת קם

10.3.2009 / 17:00

המכרז הראשון להפקת סדרה עלילתית לאינטרנט יוצא לדרך. בימים כאלה של מיתון, לא תגישו הצעה?

yes מפרסמת את המכרז הראשון להפקת סדרה עלילתית לאינטרנט. החל מיום ראשון הקרוב, 15 במרץ, יוכלו המעוניינים להגיש רעיון או תסריט לסדרה אינטרנטית בכל נושא וז'אנר, דרך אתר וואלה!yes. המעוניינים להתמודד במכרז מתבקשים לשלוח את הצעותיהם כולל סינופסיס ותסריט לפרק לדוגמא עד ה-30 באפריל.

שלב המיון הראשוני יתקיים במהלך חודש מאי על ידי צוות השופטים בהם איילה שנער, מנהלת מחלקת המדיה החדשה ב-yes, אור גוטליב, עורך המדיה החדשה ב-yes, רוני פרי, מפיקה ראשית של הפקות המקור של yes, גיא לביא מנהל ערוץ yes-דוקו וסמנכ"ל התוכן של וואלה! יהורם דילמאני. מתוך כל ההצעות תבחרנה 15 ההצעות הטובות ביותר ויוצריהן יזומנו להציג את הרעיון בפני הועדה, שתבחר את חמש ההצעות הסופיות. ההצעות הסופיות תוצגנה באתר לדירוג הגולשים והשתיים שתקבלנו את מרב ההצבעות יזכו את יוצרן בתמיכה של 100 אלף שקלים עבור צילומי הסדרה. עם סיום שלב ההפקה ישודרו הסדרות בוואלה! yes.

יונה ויזנטל סמנכ"ל התוכן של חברת yes מסר: "חברת yes משקיעה רבות ביצירה הישראלית לרבות סדרות עלילתיות, ויצירה דוקומנטרית. yes, בשיתוף וואלה!, היא הראשונה בישראל להשיק מכרז לסדרות עלילתיות באינטרנט ואנו שמחים על האפשרות להביא את היצירה הישראלית גם למדיה זו ולהעניק הזדמנות ליוצרים חדשים ליצור סדרות".

  • עוד באותו נושא:
  • yes
  • וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully