וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצב נגד התקשורת: סיבוב שני

ענת קם

12.3.2009 / 20:37

העיתונאים רינו צרור ושלום ירושלמי עזבו את מסיבת העיתונאים של הנשיא לשעבר לאחר שזה הטיח האשמות בירושלמי. מעריב: מגנים את דבריו של קצב

שי מכלוף

(באדיבות ערוץ 1)

העיתונאים רינו צרור ושלום ירושלמי עזבו לפני שעה קלה את מסיבת העיתונאים שמקיים הנשיא לשעבר משה קצב בתגובה להגשת כתב האישום נגדו באשמת אונס. קצב החל לתקוף את עיתון מעריב וכתבו שלום ירושלמי על פרסומיהם במהלך החקירה שניהלה פרקליטות המדינה נגדו. במהלך דבריו התייחס קצב למאמר של ירושלמי וטען כי בעקבות תלונה שהגיש לעורך מעריב בעקבות המאמר ירושלמי הודח מתפקידו ככתב המדיני של העיתון.

עמיתו של ירושלמי לעיתון רינו צרור ניסה להגיב על דבריו של קצב, אך הוא לא איפשר לו לדבר וצרור עזב את האולם במחאה. לאחר מכן ניסה שלום ירושלמי עצמו להגיב לתקיפתו של קצב אך גם הוא לא הצליח להגיב ועזב אף הוא. ירושלמי החל לדבר עם כתבת ערוץ 1 שנכחה במסיבת העיתונאים ביציאה מן האולם אך קצב קרא לעברם "זו מסיבת העיתונאים שלי". אז עזב ירושלמי עזב באופן סופי.

מוקדם יותר תקף קצב את כתב חדשות 2 לשעבר ארז רותם, מבלי לציין את שמו, והתייחס לאמירותיו בראיון לגלובס בקיץ האחרון. סוקניק הגיב באולפן החדשות וטען כי קצב מכוון את דבריו להעמדה הטכנית של הראיון ולא לתכנים מהותיים שנאמרו בו והוסיף "זה עוד שקר במסיבת העיתונאים הזו".

את תגובתיהם של רינו צרור ושלום ירושלמי לא ניתן היה להשיג בשלב זה.

ממעריב נמסר בתגובה: "מעריב מצטער שבמקום להתייחס להאשמות כלפיו לגופן, בחר הנשיא לשעבר משה קצב לתקוף את העיתונות העושה את עבודתה ללא משוא פנים. מעריב מגנה את התקפותיו האישיות של קצב כלפי כתב מעריב, שלום ירושלמי, ומבהיר שבניגוד לדברי קצב, ירושלמי לא פוטר מעולם מהעיתון בגלל כתיבתו הביקורתית נגד הנשיא לשעבר. מעריב ימשיך לסקר את הפרשה בצורה מאוזנת, מקצועית, עניינית ואמינה. מעריב הוא עיתון פלורליסטי ויש בו מקום גם לביקורת מנומקת ובדוקה על הנשיא, כמו זו שקיבלה ביטוי בכתבותיו ומאמריו של ירושלמי וגם לכתבות ומאמרים שתמכו בגרסתו של הנשיא, כמו זו של קלמן ליבסקינד, שאף זכה לשבחיו של קצב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully