וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האם האחים עופר גילו את ה-web 2.0?

ענת קם

16.3.2009 / 13:17

שני סרטונים התוקפים את הסרט "שיטת השקשוקה" עלו ל- youtube. פרקליטו של רוזנטל: "תעמולה מבישה ונמוכה"

שני סרטונים התוקפים את הסרט "שיטת השקשוקה" של מיקי רוזנטל ואת החשב הכללי באוצר לשעבר ירון זליכה עלו אמש ל-youtube. בשבוע שעבר פורסם כי גורמים המקורבים למשפחת עופר מכינים סרט תגובה לסרטו השנוי במחלוקת של רוזנטל.

עורך הדין שלומי הדר ממשרד רונאל פישר, נרי ושות', המייצג את רוזנטל: "זה לא משנה אם האחים עופר או יועצים שלהם עומדים מאחורי הסרטונים, מה שבטוח מכל העניין הזה למי שמבין עניין – מישהו כאן עושה שירות רע לאחים עופר ושירות מעולה למיקי רוזנטל ולסרטים שיטת השקשוקה 1 ולסרט הנוסף, שיטת השקשוקה 2, עליו עמל מיקי רוזנטל בימים אלו – סרט שהתכנים שיהיו בו חמורים הרבה יותר.

"מעבר לכך, מדובר בסרטונים, שהנם מפרי זכויות יוצרים ויש בהם השמצות העולות לכדי עבירות פליליות ממש. למי שעומד מאחרי הסרטונים כנראה יש די כסף כדי לעמוד גם בזה. בכל מקרה, סרטונים מהסוג הזה הם לא יותר מאשר תעמולה מבישה ונמוכה למי שאין לו תשובות אמיתיות לשאלות נוקבות וקשות ולנושאים נוספים ורבים שעלו בסרט הראשון ושאין כל התייחסות להם בסרטונים. לאחים עופר הייתה הזדמנות להגיב לשאלות שקיבלו ממיקי רוזנטל בצורה מכובדת וראויה ו"משום מה" הם העדיפו לא לעשות כן ולכן, אם הסרטונים הנמוכים הללו זה כל מה שמסוגלים האחים עופר להוציא תחת ידם בתגובה לסרט הראשון אז כל בר דעת מבין שכנראה אין להם תשובות אמיתיות. כך או כך, מסקרן כעת לדעת איזה סרטון תגובה יצא לשיטת השקשוקה 2".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully