וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מודי כידון נגד מנשה סמירה

ענת קם

18.3.2009 / 17:05

"תמוה שמנכ"ל הרשות השנייה דן בשיתוף פעולה עם גורמים המתחרים בשוק הפרסום, שמטרתם לפגוע בהכנסות זכייני ערוץ 2". סמירה: הפגישה התקיימה לשם לימוד התחום והרחבת הדעת"

יושב ראש איגוד חברות הפרסום מודי כידון תוקף את מנכ"ל הרשות השנייה מנשה סמירה. במכתב ששלח הבוקר ליושבת ראש מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש טען כידון כי הפגישה שהתקיימה אתמול בין סמירה למו"ל הארץ עמוס שוקן והמשנה למנכ"ל ידיעות אחרונות ינון אנגל עליה פורסם הבוקר במעריב, אינה חוקית ופוגעת בכללי התחרות בשוק הפרסום.

סמירה נפגש עם שוקן ואנגל לדויון בשינויים בשוק הפרסום, כולל עמלות המפרסמים. על פי הידיעה, יזמו נציגי העיתונים את הפגישה עם סמירה כדי לדון בהשלכות האפשריות של השינויים בעמלות המפרסמים בטלוויזיה על עמלות הפרסום בעיתונים.

במכתבו כתב כידון: "תמוה שמנכ"ל הרשות השנייה דן בשיתוף פעולה עם גורמים המתחרים בשוק הפרסום, שמטרתם לפגוע בהכנסות זכייני ערוץ 2". אם פגישה כזו אכן התקיימה, נראה לנו כי קיים פגם בסיסי בהתנהלותו של מנכ"ל הרשות... אנו בדעה כי התנהלותו של המנכ"ל, שתפקידו לקדם את הטלוויזיה המסחרית בישראל ונמנה עם הצוות שניסח את דו"ח ועדת מרדכי לשינויים בשוק התקשורת, היא בלתי תקינה בעליל והרשות נדרשת לקרוא לו לסדר ולשקול את המשך תפקידו כמנכ"ל".

בתגובתו לכידון כתב סמירה: "צר לי על שבחרת להתלהם על סמך שמועות. פגישותיי המקצועיות עם גורמים שונים בתחום התקשורת היו וימשיכו להתקיים לשם לימוד התחום והרחבת הדעת. הניסיון להציג פגישה שכזו כ-'שיתוף פעולה' עם העיתונים וכפגיעה בתחרות הוא מנותק מהמציאות וחסר כל יסוד.

"ברור לכל כי תהליכי קבלת החלטות מבוצעים באופן תקין כנדרש, כך שהניסיון להלך אימים מיותר ואף מגוחך. האינטרס הציבורי ימשיך לעמוד לנגד עיני הרשות השנייה ולא נתיר לגורמים אינטרסנטיים להסיט אותנו מעיקרון זה. הטלת דופי וספק בכשרותם של בעלי תפקידים ציבוריים ראוי שתהיה זהירה ומבוססת. לנוכח מכתבך ופניותיך לאמצעי התקשורת בכוונתי לשקול המשך צעדי בנושא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully