וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צנגן צפוי להתמנות לסגן יו"ר דירקטוריון רשת

ענת קם

19.3.2009 / 10:30

לדברי מנכ"ל רשת היוצא הוא יפעל לביטול התמלוגים המשולמים לרשות השנייה, להפחתה של 80% בדמי הזיכיון ולמיקוד הרגולציה על בסיס מתווה היוצרים

יוחנן צנגן צפוי להתמנות לסגן יושב ראש דירקטוריון רשת. צנגן, מנכ"ל רשת ב-18 השנים האחרונות, הודיע הבוקר לדירקטוריון החברה על רצונו לסיים את תפקידו. צנגן נימק את החלטתו ברצונו להפסיק את עבודת הניהול השוטף ולעסוק בפיתוח עסקים חדשים לרשת ובהסדרת הרגולציה בשוק הטלוויזיה בישראל. צנגן עובד בתעשיית הטלוויזיה מזה 33 שנים ומכהן כמנכ"ל רשת מאז המכרז הראשון על הפעלת ערוץ 2. קודם הצטרפותו לרשת, שימש במשך 15 שנים כסמנכ"ל הכספים של רשות השידור.

לדברי צנגן, בתפקידו החדש יפעל ליצירת תנאים רגולטורים שיאפשרו קיום טלוויזיה מסחרית איתנה בישראל. במסגרת תנאים אלו יפעל צנגן לביטול התמלוגים המשולמים לרשות השנייה, להפחתה של 80% בדמי הזיכיון ולמיקוד הרגולציה על בסיס מתווה היוצרים שיכול לשמש כפיתרון אמיתי לתחלואי הרגולציה. לטענת צנגן זהו פיתרון מוסכם שלא דורש תיקון לחוק וניתן ליישום מיידי. הוא הדגיש כי יישום הנושאים הללו ישפר את סיכויי הטלוויזיה המסחרית בישראל לשרוד את המשבר הכלכלי בשנת 2009.

יוסי רוזן, יושב ראש דירקטוריון רשת, מסר היום: "קיבלתי בצער רב את הודעתו של יוחנן צנגן. מבחינתנו יוחנן צנגן הוא מר הטלוויזיה המסחרית האיכותית ובכך הוא תרם לרשת ולטלוויזיה המסחרית בכלל. אנו מכבדים את רצונו לאחר 18 שנות פעילות פורייה וענפה, ונעשה הכול כדי שיוחנן ימשיך ויסיע לרשת ויתרום לה מניסיונו ומכישוריו. לרשת צוות ניהולי מוכשר ועתיר ניסיון. אנו נמשיך לתמוך ברשת ובהנהלתה. הדירקטוריון יחליט על מינוי מחליף ליוחנן בתקופה הקרובה ועד אז נפעל במשותף עם ההנהלה הקיימת לטובת החברה".

"הגיעה העת להיפרד מהניהול השוטף של החברה"

במכתב ששלח לכל עובדי רשת היום בבוקר כתב צנגן: "אני רוצה לשתף אתכם, שהבוקר אודיע לדירקטוריון רשת כי אני מבקש לסיים את תפקידי כמנכ"ל. אני מרגיש, שאחרי 18 שנה בתפקיד הגעתי לתחושת מיצוי והכרה כי הגיעה העת להיפרד מהניהול השוטף של החברה. זו הייתה ללא ספק התקופה המקצועית המרתקת והמהנה בחיי. בעיקר בזכותכם. הייתי בר מזל ללוות את ערוץ 2 מטרום לידתו ,לזכות עם רשת במכרז הראשון, לתרום לצמיחת הערוץ ולהצלחתו, להוביל את רשת לזכייה גם במכרז השני, להתנסות בתחרות ולנצח וליצור טלוויזיה טובה, מהנה, מגוונת, מעניינת שגם מניבה רווחים.

"כל זה לא היה קורה בלעדיכם. אתם צוות עובדים מצוין ואני בר מזל שיש לי את הזכות לעבוד אתכם. כמו שאמרתי לכם כמה פעמים בעבר, אתם לא רק הנכס החשוב של החברה, אתם החברה! ואם להיות יותר מדויק, החברה היא הנכס שלכם. רשת זה כל אחד מכם לחוד וכולם יחד כקבוצה. בדרך הניהול שלי ניסיתי לשים דגש על יצירת סביבת עבודה חיובית התורמת למוטיבציה, על הגדרה ברורה של מטרות ויעדים ומדידתם, על טיפוח היצירתיות ועל יחסי אנוש וגיבוש חברתי. אני יכול לומר בלב שלם שעשיתי כמיטב יכולתי להביא את רשת להיות חברה מצוינת בכל הפרמטרים.

"גם אם לא תמיד הצלחנו, לעולם לא ויתרנו, תמיד ניסינו, רצינו, העזנו. בסיכום הכולל, היו לנו המון הצלחות שזכו להערכה רבה, הישגים מצוינים, תוצאות מרשימות, יוזמות, המצאות וחידושים. כל אלה הושגו תוך שמירה על אנושיות, על כבוד הדדי, פירגון ורוח טובה. ועל כך תפארתנו וגאוותנו... אנחנו וכל העולם חווים משבר כלכלי קשה, אבל ככל שמדובר ברשת אני לא מודאג כי אני משאיר אתכם בידיים הכי טובות. יש לרשת בעלי מניות תומכים ומחויבים לחברה ואני משוכנע שימשיכו להיות מחויבים גם בעתיד. רשת התברכה בסגל מנהלים חזק, מעולה וכריזמטי, שהייתה לי זכות גדולה לעבוד איתם וללמוד מהם, ואלה ימשיכו להנהיג את החברה באמונה, בביטחון ובמקצועיות קדימה אל העתיד המרתק והמאתגר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully