וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספקולציות ברשת

19.3.2009 / 15:41

כשהשם שלכם עולה מוקדם מדי כמועמדים לתפקיד, הסבירות שתגיעו לסוף המרוץ נמוכה. אלו השמות החמים כרגע בדרך לנעליים של צנגן

אבי צבי

שמו של מנכ"ל חברת עופר מדיה עלה כבר הבוקר כמועמד מוביל לתפקיד. בעבר כיהן כמשנה למנכ"ל נטוויז'ן, היה ממקימי נענע ופרש על רקע המיזוג עם ערוץ 10. למה זה טוב לרשת? נחשב מקורב לבעלי המניות וישמור על היציבות בצמרת החברה. ההבנה שלו בתחום הניו מדיה היא בונוס. מה אומרים גורמים בתעשיה? בשלב זה צבי הוא המועמד המועדף על אודי אנג'ל, בעל המניות העיקרי ברשת.

מודי פרידמן

סגן יושב ראש דירקטוריון ערוץ 10 ומנכ"לו לשעבר. פרידמן נחשב מקורב לאביב גלעדי, המחזיק חמישית ממניות רשת, שלא לדבר על חיבה גדולה של הבוס הגדול של התקשורת הישראלית, נוני מוזס. למה זה טוב לרשת? האיש יודע דבר או שניים על טלוויזיה וייצובן של ספינות טובעות. ל"הישרדות", שאת הפורמט שלה רכש עבור ערוץ 10 חלק נכבד בריסוק הזכיינית. מה אומרים גורמים בתעשייה? פרידמן אינו מעוניין במינוי וממילא לאור המצב הקשה של ערוץ 10 הוא לא יקבל הצעה

אורי שנער

מנכ"ל "אניבום" ונשיא קשת לשעבר. שמו של האיש שטרם סגר חשבון עם אבי ניר מוזכר לא אחת כאיש היחיד שמסוגל להחיות את רשות השידור, ואם זה יעבוד במישור הלאומי, אין סיבה שזה לא יעבוד בשוק הפרטי. למה זה טוב לרשת? אחרי הביד שקשת הציעה במכרז, לא תהיה לו שום בעיה להתנהל עם התקציב של המתחרה. ומה אומרים גורמים בתעשיה? שנער יסכים לעמוד רק בראש הגוף שימזג את רשת וקשת. הצחקתם את אבי ניר.

אילן טוביהו או שירה מרגלית

היא: משנה למנכ"ל תוכן ברשת בשנה האחרונה, מנכ"ל משרד הפרסום מקאן אריקסון לשעבר. הוא: משנה למנכ"ל שיווק בזכיינית מזה שנתיים וחצי, מנכ"ל טלעד לשעבר. למה זה טוב לרשת? השניים כבר מכירים את החברה מבפנים, מי יותר ומי פחות. העברת השרביט לאחד מהן לא תטלטל את הספינה. ומה אומרים גורמים בתעשיה? מרגלית אינה מעוניינת בתפקיד, גורמים אחרים אמרו כי אם טוביהו ימונה, מרגלית תעזוב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי

רפי גינת או ניסים משעל

האחד מגיש "כלבוטק", תכנית הדגל של רשת ועורך ידיעות אחרונות לשעבר. השני: מגיש "משעל חם" ועיתונאי ותיק. השניים היו מועמדים בעבר לתפקיד מנכ"ל חדשות 2. אצל גינת זה התפוצץ בשערורייה. למה זה טוב לרשת? כל אחד מהם הוא סמל של הזכיינית יותר משרז מאירמן אי פעם יהיה. גורמים בתעשייה העריכו שהשנים אמנם חביבים על בעלי המניות של הזכיינית, אולם הם המנהלים של אתמול ולכן לא יקבלו הצעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully