וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עשרה מליון שקלים יושקעו בערוץ 24 ברבעון הקרוב

ענת קם

23.3.2009 / 15:48

ההשקה המחודשת של ערוץ 24 תחל מחר באולפן השקוף שבנמל תל אביב. מהערוץ מדווחים על הכפלת נתוני הצפיה בימי חול

קשת ואולפני מימד ישקיעו ברבעון הקרוב עשרה מליון שקלים בערוץ 24, ערוץ המוזיקה היעודי שבבעלותן. על פי נתוני הערוץ, בחודשיים וחצי שחלפו מאז הושלמה רכישת 44% ממניות הערוץ על ידי קשת, הוכפלו נתוני הצפייה בימי חול. ואילו בסופי השבוע נרשמה עלייה של 125%.

הערוץ יושק מחר במהלך חגיגי של שידור חי רציף במשך 24 ימים מהאולפן השקוף שהוקם לצורך כך בנמל תל אביב. את יום השידורים הראשון יפתחו אילנה דיין וריטה. באולפן הוקמה תשתית מיוחדת בהשקעה של כמיליון דולר שתאפשר את השידורים, כולל 11 סיבים אופטיים וניידת שידור שתשלוט מרחוק על שש המצלמות. בנמל תל אביב הוקם מרכז תפעולי ועשרות עובדים ייקחו חלק בעבודה הרציפה מסביב לשעון.

הערוץ ישדר מדי יום הופעות חיות מחוץ לאולפן, מצעד יומי ושעת אג'נדה במרכזה שיחה על נושאים שונים. מדי ערב תגיש דפנה לוסטיג את "חדשות המוזיקה". בערב ייפתח המשדר המרכזי שיוקדש בכל פעם לאמן אחר ובסיום הערב יעבור האולפן למתכונת לייט נייט עם צמד מנחים חדש. לצד להקות מוכרות שיופיעו במתחם הנמל בבימה החיצונית לאולפן, ישולבו גם הופעות של להקות צעירות כפלטפורמה לקידום וביטוי של יוצרים בתחילת דרכם. סופי השבוע יוקדשו להופעות חיות ופעילויות בנמל.

לוח השידורים החדש: סטודיו למשחק מוזיקלי

בתום 24 ימי ההשקה החגיגית יעלה לוח השידורים החדש של הערוץ. בין התכניות החדשות ישנן "בית ספר למוסיקה", גרסה מוזיקלית ל-”סטודיו למשחק". בכל מפגש יתארח מוזיקאי וותיק ומשפיע מול תלמידי בית ספר למוסיקה ויספר על תהליכי היצירה. ארבע פעמים ביום תשודר מהדורת חדשות יומית, שתציג את מה שחדש בעולם הבידור והמוזיקה. בסופי שבוע תשודר מהדורת סיכום שבועית עם כתבות חוץ. בכל לילה ישודר "לילה לא שקט", אולפן חי עם מגיש מתחלף במהלכו הצופים עולים לשידור ומבקשים שירים. כמו כן תשודר רצועת "חם מהתנור" שתציג קליפים חדשים עם אפשרות הצבעה לצופים בבית שיוכלו להכניסם לרשימת השידור. בערוץ גם מפתחים כעת גם תכנית לייט נייט חדשה אותה יגיש אסי עזר.

אורי סלעי, העורך הראשי של ערוץ 24: "זכינו בהזדמנות נדירה להקים מחדש ערוץ מוזיקה, שכמעט ונסגר. אני מאמין שמוזיקה ישראלית היא עדיין השיקוף הכי חזק ומשמעותי של החברה הישראלית. האתגר שלנו יהיה להצליח למשוך את הצופים החיוניים לקיומנו כערוץ מסחרי, ואת האמנים ולאפשר לערוץ 24 להיות בית לכולם. הכוונה להפוך להיות ערוץ מוזיקה עדכני שנוגע במוזיקה – ערוץ בו יהיו תכניות מכל הז'אנרים – ערוץ שמחויב בעיקר לעניין ולרגש, ערוץ שחייב להיהפך לרלוונטי וכמובן להמשיך בשימור ובטיפול ארכיון המוזיקה הישראלית”.

צביקה ליבליך, מנכ"ל הערוץ: "החזון של ערוץ 24 הוא לפנות לקהל רחב תוך מתן ביטוי לכל סוגיה וגווניה השונים של המוזיקה הישראלית. אנו משיקים היום את הפרויקט הגדול ביותר בתולדות ערוץ 24 וברבעון הקרוב נשקיע כעשרה מיליון שקלים, השקעה חסרת תקדים בתכני מוזיקה. אנו מאמינים שהשקעה זו תציב את הערוץ כאלטרנטיבה משמעותית בקרב הצופים, האמנים והמפרסמים. עד כה הערוצים הייעודיים כמעט ונכחדו תחת ההפסדים הנצברים, ערוצים ייעודיים אחרים כלל לא קמו מסיבות כלכליות. מקור ההכנסה היחיד של ערוץ כזה מושתת על פרסומות. אנו נעשה את המיטב, כדי שערוץ ייעודי, ערוץ 24, יצליח לעמוד על רגליו".

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 24
  • קשת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully