וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דן תדמור מונה למנכ"ל טלעד

ענת קם

24.3.2009 / 13:07

מנכ"ל ערוץ המוזיקה היוצא יחליף בתפקיד את רונדה אתר, שמונתה למשנה ליושב ראש החברה משה גאון

דן תדמור מונה למנכ"ל טלעד במקומה של רונדה אתר, שמונתה לאחרונה למשנה ליושב ראש החברה משה גאון. תדמור, 45, היה בתפקידו האחרון מנכ"ל ערוץ המוזיקה הישראלי, עד לפני רכישת 44% ממנו על ידי קשת, לפני כשלושה חודשים. בעבר שימש תדמור כמנכ"ל ועורך ראשי בחברת המגזינים של ידיעות אחרונות כוללת את הירחונים "בלייזר", "מנטה", "ויוה פלוס" ועוד. בנוסף שימש תדמור כעורך ראשי משותף ברשת המקומונים של ידיעות תקשורת וכן מילא תפקידי ניהול שונים בקבוצה. תדמור הוא בעל תואר ראשון במדעי המדינה מהאוניברסיטה העברית בירושלים.

טלעד נוסדה בשנת 1973 על ידי עוזי פלד וחברת דיסקונט השקעות ופעלה כחברת הפקות מובילה במשך 20 שנה. במשך 12 שנים שידרה טלעד כזכיינית שלישית בערוץ 2. מאז סיום פעילותה בערוץ בסוף אוקטובר 2005 התמקדה החברה בהפקת ערוצים המשודרים בכבלים ובלווין, בהם 3 ערוצי MGM בינלאומיים המופצים ליותר מ-100 ארצות ברחבי תבל, ערוץ ההיסטוריה, ערוץ ביוגרפיה, ערוץ הבידור E!, ערוץ MGM-HD , MGM וערוץ SHE שהינו ערוץ ייעודי לנשים אשר הושק לאחרונה ב-yes.

משה גאון, יושב ראש טלעד, בירך על בחירתו של המנכ"ל החדש: "מינויו של דן תדמור שהינו בעל ניסיון רב שנים בתחום המדיה לתפקיד המנכ"ל, יאפשר לטלעד להמשיך ולפעול בתקופה הקרובה בשני אפיקים מרכזיים- פיתוח פעילות החברה בארץ ובחו"ל, לצד המשך ביסוס מעמדה כספק תוכן מוביל ואיכותי. אני מאחל לו ולנו הצלחה עם כניסתו לתפקיד, ובטוח כי בתמיכתה של המנכ"לית היוצאת והמשנה ליושב ראש רונדה אתר, יוביל את החברה לשיאים חדשים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully