וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חישובים לשעת לילה מאוחרת

ענת קם

24.3.2009 / 13:57

התכנית הכלכלית החדשה של ערוץ 10 תשודר החל מיום ראשון בתום יום השידורים. עורכי העיתונים הכלכליים יגיעו לפרשן

עורכי כל העיתונים הכלכליים ישתתפו כחברי פאנל קבועים בתכנית הכלכלה החדשה של ערוץ 10, "לילה כלכלי". בין המשתתפים: איתן אבריאל וסמי פרץ מ-TheMarker, יואל אסתרון ועידן גרינבאום מכלכליסט, חגי גולן מגלובס, סבר פלוצקר מידיעות אחרונות ורפי רוזנפלד ממעריב. לצדם תשתתף הכתבת הכלכלית של חדשות 10 נועה קולפ וכן יתארחו אני עסקים שונים.

"לילה כלכלי" בהנחיית שרון גל תעלה לשידור החל מיום ראשון הקרוב בכל לילה לאחר התכנית של ליאור שליין. על פי מחקרי ערוץ 10, זו השעה העדיפה על הצופים המתעניינים בכלכלה ועסקים. התוכנית, בת חצי שעה, תפתח בכל ערב בפאנל פרשנים בהשתתפות עורכי העיתונים הכלכליים בהרכבים שונים, אשר ינתחו את הכותרות הכלכליות העיקריות של היום. לצידם של עורכי העיתונים יופיעו אנשי עסקים וכלכלה בכירים וכן פרשנים וכתבים מתמחים בנושאי השקעות, טכנולוגיה, נדל"ן, שיווק, כוח אדם, רכב ועוד.

שיתוף הפעולה בין גלובס וערוץ 10 עומד בצל הסכם פשרה אליו הגיעו הצדדים בתביעת לשון הרע שהגיש הערוץ נגד העיתון. לפני למעלה משנה תבע הערוץ מיליון שקלים והתנצלות מגלובס לאחר שבכתבה של כתבת המדיה יעל גאוני פורסם כי למרות אי עמידת הערוץ במחויובויות התוכן שלו הוא יחלק בונוסים כספיים לבכיריו. העיתון פרסם התנצלות בעקבות הפרסום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully