וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עומדים בשער ומחכים

ענת קם

24.3.2009 / 23:06

ניצחון קטן לכותבי הבלוג "עומדים בשער" על ONE: בית המשפט חייב את האתר לשלם לנתבעים 1400 שקלים בגין סחבת

בית משפט השלום בתל אביב קבע היום כי על אתר ONE לשלם 1,400 שקל בגין סחבת בהתנהלות המשפטית בתביעת הדיבה שמנהל האתר נגד שלמה מן, עודד קרמר ורביב שכטר, כותבי הבלוג "עומדים בשער" בתפוז לשעבר. השופטת אביגיל כהן קבעה כי מן יקבל 700 שקל וקרמר ושכטר יקבלו 700 שקל נוספים.

עורך הדין שי אליאס, בא כוחו של אתר ONE, טען בדיון כי ההליכים המקדמיים טרם הושלמו. לדבריו, התשובות שקיבל משלמה מן על השאלון שהגיש לו מתחמקות וכי מקרמר ושכטר לא ענו עליו כלל. עורכת הדין לילך דחוח, באת כוחם של שכטר וקרמר, טענה כי השניים עמדו במועדים שקבע בית המשפט ולעומת זאת דווקא הבקשות שנשלחו לעורך הדין אליאס בדבר גילוי מסמכים ופרטים נוספים טרם נענו.

שמעון מורמי, עורך דינו של מן, הוסיף: "מדובר בתביעה של שני מיליון שקלים שהתובעים לא עושים כלום בכדי לקדם אותה ולא עומדים בהחלטות. אנחנו עמדנו בכל הדרישות במועד המקורי".

השופטת כהן כתבה בהחלטתה: "למרות שנתתי ארכה לבא כוח התובעים להשלים את ההליכים עד ל-16.3.2009 הוא טרם השלים אותם... למעשה, בשל מחדליהם לא ניתן היה לנצל כראוי את ישיבת היום... לאור מחדלי התובעים בניהול ההליכים המקדמיים אני מחייבת אותם לשלם את הוצאות ישיבת המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully