וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אסף דותן עוזב את קבוצת מגדל

וואלה! ברנז'ה

25.3.2009 / 10:22

דותן, שהקים את יחידת האינטרנט של הקבוצה, מקים חברת ייעוץ וליווי אירגונים בגיבוש ופיתוח אסטרטגיות תוכן, שיווק ושירות דיגיטאליות

אסף דותן, מנהל יחידת האינטרנט של קבוצת מגדל ביקש לסיים את תפקידו בקבוצה. דותן מקים בימים אלה חברת ייעוץ וליווי ארגונים בגיבוש ופיתוח אסטרטגיות תוכן, שיווק ושירות דיגיטאליות.

דותן, 35, הקים את יחידת האינטרנט של מגדל, עסק בגיבוש אסטרטגיית האון ליין של הקבוצה והיה לו חלק חשוב בהפיכתה של מגדל למובילה בתחום האינטרנט. כמו כן הוא הקים את התשתית האינטרנטית לתקשורת האינטראקטיבית בין קבוצת מגדל ללקוחותיה וסוכניה, ובכלל זה: פרסום ותכנון מדיה באינטרנט, מידע, תוכן שיווקי, תוכן גולשים , שירות עצמי, ומסחר אלקטרוני.

בעבר שימש דותן סמנכ"ל חברת interactive d-say, וכן מנהל ומקים תחום האינטרנט בסלקום.

משה תמיר, משנה למנכ"ל קבוצת מגדל, ראש תחום שיווק ופיתוח עסקי מסר " אסף בנה והוביל את תחום האינטרנט בקבוצה להצלחה. הניסיון והמקצועיות שהביא עימו אסף תרמו רבות להפיכת מגדל למובילה באינטרנט. אני בטוח שאסף ימשיך לתרום לנו ולתחום בעתיד ומאחל לו בהצלחה בהמשך הדרך".

אסף דותן מסר: "אני מסיים בקרוב את דרכי בקבוצת מגדל. היה לי אתגר גדול להוביל את קבוצת מגדל לפעילות מוצלחת באינטרנט. מגדל מובילה היום את תחום האינטרנט בעולם החיסכון הפנסיוני, הביטוח והפיננסים וזה הזמן מבחינתי לצאת לדרך חדשה: אעסוק בייעוץ וליווי חברות בפעילותם באינטרנט. בתקופה זו, יותר מתמיד, קיים צורך אמיתי לארגונים במלווה בעל ניסיון בתחום" .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully