וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שווה דירה באקירוב?

ענת קם

25.3.2009 / 17:37

שווי החשיפה של אהוד ברק בתקשורת בשבוע האחרון, לקראת ההצבעה על כניסת העבודה לממשלת נתניהו, עומד על 5.13 מליון שקל

יושב ראש מפלגת העבודה אהוד ברק הופיע בשבוע האחרון בהקשר ההצטרפות לממשלת נתניהו ב-210 כתבות בעיתונות המודפסת המובילה, בשווי חשיפה כולל של 5.13 מיליון שקל, כך עולה מניתוח תדמיתו של ברק שביצעה חברת יפעת מחקרי מדיה. ב-79 מתוך 210 הכתבות הופיע ברק באופן בולט - בכותרת הכתבה, בפסקה הראשונה או בתמונה שלצדה. 67% מהכתבות שפורסמו על ברק בשבוע האחרון כללו את תמונתו.

מתוך 5.13 מיליון השקלים, שווי הסיקור התקשורתי החיובי לטובת ההצטרפות לממשלה, עמד על2 מיליון שקל, שווי הסיקור התקשורתי השלילי נגד הכניסה לממשלה עמד על 925 אלף שקל ושווי הסיקור הניטראלי עמד על 2.2 מיליון שקל.

הפיק התקשורתי החיובי הגבוה ביותר של ברק היה היום (רביעי), יום לאחר ניצחונו בועידת מפלגת העבודה. הפיק התקשורתי השלילי הגבוה ביותר היה ביום שישי האחרון בעקבות כתבה גדולה שכללה ציטוטים רבים של חברו למפלגה איתן כבל, שהתנגד להצטרפות לממשלה.

נתי יעקובי, מנכ"ל יפעת מחקרי מדיה, הוסיף כי "האופוזיציה התקשורתית למהלך של ברק הייתה מורכבת מהתבטאויות של מספר חברי כנסת מהעבודה, שהבולטת מביניהן מבחינה תקשורתית היה אשת התקשורת לשעבר, חברת הכנסת שלי יחימוביץ, עם שווי חשיפה לדעותיה של כ- 850 אלף שקל''.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully