וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משחקים בחצר האחורית

ענת קם

30.3.2009 / 16:01

מנכ"ל ערוץ 24 והעורך הראשי של הערוץ הוזהרו בישיבה של מועצת הכבלים והלווין שלא להפוך את הערוץ לחצר אחורית של קשת

מועצת הכבלים והלווין הודיעה ביום חמישי כי היא רואה בחומרה קידום תכני הזכיינית בערוץ 24. ביום חמישי האחרון התקיימה ישיבה של המועצה בנוכחות מנכ"ל הערוץ צביקה ליבליך והעורך הראשי אורי סלעי, אשר לדברי נוכחים בה, הייתה טעונה מאוד והדברים בה נאמרו בטונים צורמים.

ליבליך וסלעי הציגו בדיון מצגת שכוללת את לוח השידורים החדש ותכניות שונות להמשך פעילות הערוץ. חברי המועצה חזרו והבהירו כי אם אפיון הערוץ כערוץ מוזיקה ישראלית לא יישמר, או כהגדרת גורם במועצה "יהפוך לחצר האחורית של קשת", הרישיון יישלל.

לוואלה! ברנז'ה נודע, כי יושב ראש המועצה ניצן חן הורה לאגף הפיקוח של המועצה לעקוב מדי יום אחר שידורי ערוץ 24. עוד נודע, כי מפיקי ערוצים בכבלים ובלווין פנו למועצה וטענו כי הם חוששים לגורל ערוציהם עם עליית הערוץ החדש. ההחלטה הסופית בעניין הערוץ תתקבל בתום 24 ימי השידור הראשונים במתכונת האולפן הפתוח ועם עליית לוח השידורים החדש. במועצה מדגישים כי אין ברצונם לסגור את הערוץ ומלכתחילה אישור המכירה לקשת נבע מהרצון לסייע לפעילותו, אולם לא יאפשרו לשידורי הערוץ להמשיך כפי שהם היום.

בינתיים הרייטינג מטפס

בשבועות האחרונים דנה המועצה בשורה של הגבלות שיוטלו על הערוץ כדי לשמור על אופיו. אחת מהן כוללת איסור על כך שמנכ"ל הערוץ יהיה איש המועסק בקשת. במידה שהחלטה זו תאושר, ייאלץ המנכ"ל הנוכחי צביקה ליבליך, המכהן גם כסמנכ"ל בקשת, לפרוש מאחד מתפקידיו.

ביום שלישי שעבר השיקה קשת את ערוץ 24 החדש והחלה במרתון שידורים חיים בן 24 ימים מאולפן שקוף שנבנה במיוחד בנמל תל אביב. מהזכיינית מדווחים על עלייה דרמטית בנתוני הצפיה של הערוץ שזכה בסוף השבוע האחרון לרייטינג ממוצע של 1.2% ואף זוכה בשעות הצהריים לרייטינג גבוה יותר משאר הערוצים הנמדדים. עם סיום פרויקט ההשקה יעלו בערוץ מבחר תכניות חלקן בהגשת טאלנטים של קשת, בהן תכנית לייט נייט עם אסי עזר ומהדורת חדשות מוזיקה בהנחיית דפנה לוסטיג. כמו כן מתוכנן שיתוף פעולה גדול עם העונה השביעית של "כוכב נולד" המצליחה של קשת. שיתוף פעולה זה יהווה כאמור את אבן הבוחן להמשך פעילותו של הערוץ.

ניצן חן, יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין: "אנו לא נוהגים להוציא חומרים מישיבות מועצה סגורות. מה שהיה לנו להגיד אמרנו בדיון ואני מקווה שהמסר שהועבר בישיבה חלחל אצל מי שהוא היה צריך".

טרם התקבלה תגובת ערוץ 24.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully