וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אילן ציוני שותה קוסמופוליטן

אופיר בר-זהר והילה רז

30.3.2009 / 13:32

מו"ל המגזינים "הגה" ו"מוטו" רכש את קבוצת SBC תמורת 3.35 מיליון שקל. נטל על עצמו התחייבויות של מיליוני שקלים למנויים ולנושים

נמצא רוכש לקבוצת המגזינים של SBC – איש העסקים אילן ציוני, מו"ל מגזיני "הגה" ו"מוטו". הבוקר החליטה שופטת בית המשפט המחוזי בתל אביב, ורדה אלשיך, לקבל את הצעתו של נאמן החברה, עו"ד אביתר קרמר, ולאפשר מכירת הקבוצה לציוני.

ציוני הציע לרכוש את נכסי הקבוצה תמורת תשלום של 3.35 מיליון שקל בתוספת מע"מ, כאשר 50% ישולמו במזומן והיתרה ב-18 תשלומים. בנוסף נטל על עצמו התחייבויות בהיקף מוערך של 5 עד 7 מיליוני שקלים ללאומי קארד ולבנקים הנושים המובטחים. במסגרת הצעתו הודיע ציוני כי בכוונתו להעסיק 75% מעובדי החברה, וכן כי בכוונתו להמשיך ולהוציא לאור 90% מהמגזינים לכלל לקוחות החברה. כמו כן, הודיע ציוני כי שתי עובדות בכירות של הקבוצה ינהלו את הקבוצה בפועל, תוך שימור המבנה הקיים.

לפני כחודשיים הוציא בית המשפט צו להקפאת ההליכים המשפטיים נגד SBC לבקשת החברה, לאחר שנקלעה לחובות בסך 53 מיליון שקל. עו"ד אביתר קרמר מונה לנאמן הקבוצה, והצליח לייצב את פעילותה ולאפשר את הוצאתם לאור של מגזיני חודש מארס שהופצו למנויים. כן פעל להוצאתם הסדירה של מגזיני חודש אפריל. פעילות הקבוצה ונכסיה נמכרו כמקשה אחת תוך הפעלתה כ"עסק חי".

12 גופים רכשו את תיקי המכרז לרכישת SBC ובסופו של התהליך הוגשו ארבע הצעות, אשר מתוכן נבחרה כזוכה הצעתו של אילן ציוני. הצעות נוספות שלא זכו הוגשו על ידי עדיף תקשורת; יובל סיגלר - אשר הגיש הצעה לרכישת כלל פעילות הקבוצה והצעה חלופית לרכישת מגזין "הורים וילדים"; וכן הצעה נוספת של עמית יונאי לרכישת שני מגזיני "גלילאו" ו"גלילאו צעיר".

עו"ד אביתר קרמר אמר כי "הגענו להצעה הטובה ביותר כיום, לכל המעורבים, בתנאי שוק לא פשוטים. אני שמח שהצלחנו להביא בשורה משמחת לעובדי ולמנויי SBC".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully