וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדחה מודחת

ענת קם

30.3.2009 / 15:08

ערוץ 10 משאיר שער ריק לנבחרת יוון ורשת ומזיז את פרק ההדחה של הישרדות לשבת. ביום רביעי יחממו לכם אטריות קרות מווילת המושבעים

בערוץ 10 חוששים מנבחרת ישראל. פרק ההדחה של "הישרדות" המתוכנן ליום רביעי הקרוב יידחה לשבת כדי לא להתחרות במשחק הגומלין בין נבחרות ישראל ויוון במוקדמות גביע העולם. בערוץ מסבירים כי דווקא שביעות הרצון מנתון הצפייה בפרק ששודר במוצאי שבת האחרונה במקביל למשחק הראשון בין הנבחרות, 15.9%, הובילה למסקנה פוטנציאל הצפייה בפרקים הדרמטיים הצפויים מעתה ועד סוף העונה הולך וגדל' על כן יש לחזור ולשדר את פרקי ההדחה בשבת. מעתה כל פרקי ההדחה יהיו בשבת, מול "המירוץ למיליון" של רשת. ביום רביעי ישודר פרק של "הישרדות" ובו קטעים מעלילות המושבעים ב-"וילת המושבעים" מיד אחרי הדחתם.

לדברי נתי דינר, סמנכ"ל השיווק והפרוגרמינג בערוץ 10: "פרק ההדחה הקרוב של 'הישרדות' הוא לדעתנו הפרק החזק של העונה, מבלי לקלקל מעלילת הפרק אני יכול להבטיח שאחד השורדים מוביל מהלך שלא קרה מעולם בהישרדות לא בארץ ולא בעולם, מהלך שמכריע את ההדחה. לכן ביום רביעי הקרוב נשדר פרק מיוחד של הישרדות ובו הצצה לחיי המושבעים מיד אחרי הדחתם והגעתם לוילת המושבעים של אורנג' ובשבת את פרק ההדחה הדרמטי כשמיד אחריו פרק הפיפל מיטר ב-'החברים של נאור'. אין לנו ספק שביום שבת יותר אנשים יוכלו לצפות בפרק, ולכן אנו צופים רייטינג גבוה יותר מאשר עשה הפרק של 'הישרדות' בשבת האחרונה מול משחק הכדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully