וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

.כללית מצמצמת את תקציב הפרסום

איילה צורף

30.3.2009 / 17:12

תקציב הפרסום של הקופה ל-2009 יהיה 15 מיליון שקל - מעט גבוה יותר מתקציב 2008. תקופת ההתקשרות של המכרז תהיה לשנה

שירותי בריאות כללית מצמצמת את תקציב הפרסום ב-40% - מ-15 מיליון שקל ל-9 מיליון שקל. זאת לאור צעדי ההתייעלות שנוקטת הקופה בעקבות הצפי לגרעון שנתי בסך 775 מיליון שקל ב-2009. צעדי ההתייעלות ננקטו לאחר שבשבוע שעבר הודיע מנכ"ל הכללית, אלי דפס, על הכוונה לפטר 1,000 עובדים לאחר הפסח. בעקבות הצהרה זו החל סכסוך עבודה שבעקבותיו החלה שביתה בבתי החולים של הקופה ובמרפאות, ולאחר מכן, בתיווך ההסתדרות, החל מו"מ על כמות העובדים שיפוטרו ותנאי הפיטורין.

כפי שפורסם ב-TheMarker, שירותי בריאות כללית יצאה למכרז לבחירת משרד פרסום חדש. כיום מטפל משרד הפרסום ראובני-פרידן בעיקר התקציב, ומקאן אריקסון מטפל בחלק קטן יחסית מהתקציב. לידי TheMarker הגיעו התנאים המסחריים להשתתפות במכרז:

המכרז יהיה סגור ויוכלו להשתתף בו עשרת המשרדים הגדולים בישראל. כמו כן, תקציב הפרסום ל-2009 יהיה 15 מיליון שקל - מעט גבוה יותר מתקציב 2008. תקופת ההתקשרות של המכרז תהיה לשנה, עם אופציה להארכה לשלוש שנים נוספות. כיום, כמה משרדי פרסום גדולים מטפלים בתקציבי פרסום של קופות חולים מתחרות, ולכן לא יכולים להתמודד במכרז.

באומן-בר-ריבנאי מטפל כיום בתקציב הפרסום של קופת חולים מכבי, גליקמן-נטלר-סמסונוב מטפל בתקציב קופת חולים לאומית, ו-JWT מטפל בקופת חולים מאוחדת. אם המשרדים ידבקו בלקוחות הקיימים שלהם הם לא יוכלו להתמודד במכרז, מה שמותיר ברשימת המתמודדים את מקאן אריקסון, אדלר-חומסקי, שלמור-אבנון-עמיחי (שמטפל כיום בתת-מותג נפרד של הכללית - דרך חיים), גיתם, יהושע, ראובני-פרידן, גלר-נסיס וזרמון-גולדמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully