וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דמי העברה? משרד התקשורת יקבע

ענת קם

30.3.2009 / 19:39

yes לא הצליחה להגיע להסכמה עם ערוצים 9 ו-24 על סכום דמי ההעברה שלהם, משום שהסכום מבוסס על הערכות לא מעודכנות

משרד התקשורת מפרסם היום שימוע לעניין קביעת דמי ההעברה שמחויבים הערוצים הייעודיים לשלם עבור העברתם בתשתית הלווין. השימוע מתפרסם בעקבות בקשת yes לאחר שלא הצליחה להגיע להסכמה עם ערוצים 9 ו-24 על דמי ההעברה שלהם בשידורי הלווין. yes מחויבת על פי החוק להעביר את השידורים למנוייה והערוצים מחויבים לשלם לה עבור שירות זה סכום שייקבע על ידי שני הצדדים. במקרים כאלה נהוג לפנות לשר התקשורת שיקבע את הסכום.

הסכום המקובל כיום במשרד התקשורת לדמי העברה עומד על כשני מיליון שקל אך הוא מבוסס על הערכות כלכליות לא מעודכנות. בשימוע הנוכחי מבקש משרד התקשורת עמדות לקראת שינוי סכום זה. את דמי ההעברה מחויב כל ערוץ ייעודי הממומן מפרסומות לשלם. HOT הגיעה בעבר להסדר עם הערוצים, לאחר המיזוג בין חברות הכבלים השונות

משרד התקשורת מדגיש כי במידה שיהיו בעתיד מחלוקות נוספות בין חברת yes לבין מפיקי ערוץ עצמאי אחרים, עשויה חוות דעת זו לשמש כבסיס להכרעה גם במחלוקות עתידיות אלו. עם זאת, המשרד מבהיר כי במקביל לשימוע יכולים הצדדים להגיע להסכמה ביניהם גם אם הסכום הסופי יהיה שונה מהסכום עליו יומלץ במסגרת השימוע. הגשת העמדות למשרד התקשורת תתאפשר עד ה-17 במאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully