וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזכייניות דורשות קיצוץ של מליון וחצי שקל באתר חדשות 2

ענת קם

31.3.2009 / 13:49

מנכ”ל רשת הפורש יוחנן צנגן הציע כי כדי לא לפגוע בפעילות השוטפת, ימכרו תכני האתר גם לאתרים אחרים מלבד רשת וקשת

רשת וקשת דורשות קיצוץ של מיליון שקלים וחצי מתקציב אתר האינטרנט של חדשות ערוץ 2. לוואלה! ברנז'ה נודע, כי במסגרת המגעים המתקיימים בין שלושת הגופים לקראת הסכמה על התקציב הסופי של חברת החדשות לשנת 2009, דרשו הזכייניות קיצוץ בתקציב האתר, מ-4.3 מיליון שקל ל-2.8 מיליון שקל.

עוד נודע, כי כדי לא לפגוע בפעילות השוטפת של האתר, הציע מנכ"ל רשת הפורש יוחנן צנגן כי סכום זה יושלם על ידי מכירה של תכני האתר לאתרים נוספים מלבד אתרי הבית של הזכייניות. יצוין, כי על פי החלטה שהתקבלה לפני מספר שנים בדירקטוריון חברת החדשות, עם הקמת אתר החברה, יוצגו תכני האתר רק באתרי הזכייניות המממנות את החברה. לאור זאת, הצעתו של צנגן תחייב את אישור דירקטוריון חברת החדשות ולא תוכל להתקבל רק בקרב הנהלת החברה.

בשבועות האחרונים מתקיים משא ומתן בין מנכ"ל חדשות 2 אבי וייס, מנכ"ל רשת יוחנן צנגן ומנכ"ל קשת אבי ניר לקראת הסכמה על התקציב הסופי לשנת 2009. עם זאת, בימים האחרונים חל עיכוב במשא ומתן בשל פרישתו הצפויה של צנגן מתפקיד מנכ"ל רשת. הזכייניות דורשות קיצוץ בתקציב החברה בשל המצב הכלכלי והקיצוצים המתבצעים בתקציביהן. לפני כשבועיים אישר הדירקטוריון את תקציב הרבעון הראשון של 2009 בסך 27 מיליון שקל ובאותה ישיבה נקבע כי המנכ"ל ימשיך לדון עם הזכיינים כדי להגיע לפשרה שתוסכם על כל הצדדים. כפי שפורסם בוואלה! ברנז'ה, תקציב החברה צפוי לעמוד על כ-97.5 מיליון שקל.

מחדשות 2 נמסר בתגובה: "תקציב האינטרנט של חדשות 2 הוא חלק בלתי נפרד מהתקציב הכולל של חברת החדשות ולכן הנתונים המצוינים אינם רלוונטיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully