וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נמוך ורע?

ענת קם

31.3.2009 / 15:32

הועדה למדרוג דורשת מערוץ 10 לא לפנות לחברי פאנל הפיפל מיטר בפרומו של "החברים של נאור" הערוץ: הפרומו לא ישונה

הועדה למדרוג האחראית על מדידת נתוני הצפייה דורשת מערוץ 10 להסיר את הפנייה הישירה לאנשי ה-"פיפל מטר" המופיעה בפרומו לפרק הקרוב של "החברים של נאור", שישודר במוצאי שבת הקרובה ועוסק במדגם הצופים לפיו נקבעים נתוני הרייטינג.

במכתב ששלחה אתמול מנכ"ל הועדה ד"ר יפעת בן חי-שגב למנכ"ל הערוץ יוסי ורשבסקי נכתב כי על אף שהפרומו הומוריסטי מטבעו, ראוי היה שלא לכלול בו את הפנייה הישירה לאנשי ה-"פיפל מטר", המכונים חברי מדגם הפאנל, ולא לשדר את הדרישה מהם שלא לצפות בערוצים אחרים.

בן חי-שגב כותבת: "פנייה שכזו אשר יש בה כדי להשפיע על נתוני הצפייה של חברי הפאנל אינה ראויה ככלל, ובוודאי כאשר היא נעשית מפיו של גורם שינו עצמו חבר בוועדה. ככל חברי הועדה, בטוחני כי גם ערוץ 10 מעוניין כי נתוני הצפייה יתקבלו באופן מדויק, אמין ואובייקטיבי". בן חי-שגב אף מציינת כי נתוני הצפייה בתכנית עשויים להתפרסם בליווי הערה.

בתגובה ששלח היום סמנכ"ל השיווק והפרוגרמינג בערוץ 10 נתי דינר נכתב: "תחום הרייטינג ומדידת הצפייה הפך להיות נושא מדובר ומעניין אנשים רבים ואין הוא נחלת אנשי פאנל הפיפל מיטר בלבד. העובדה היא שהיוצר נאור ציון חשב לנכון לכתוב תסריט לפרק שעוסק כולו במדידת הרייטינג. לשיקול דעתנו הקדימון הספציפי לפרק זה הינו משעשע ומזמין את הצופים לצפות בפרק ואם יש בו כדי להשפיע על חברי הפאנל יש בו גם כדי להשפיע על שאר הצופים בהתאם". דינר הודיע לועדה כי הפרומו לא ישונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully