וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שיתוף הפעולה בין רשת ל-ynet יוצא לדרך

ענת קם

31.3.2009 / 17:05

האתר החדש יעבור שדרוג בעיצוב וביישומים הטכנולוגיים המוצעים בו וישדר את תכני הזכיינית בהם "המירוץ למיליון"

האתר החדש של רשת בשיתוף ynet יעלה מחר לאוויר. באתר החדש, בכתובת reshet.ynet.co.il , יוצגו כל תכני הוידיאו מהסדרות של רשת ותכני המקור המופיעים כיום באתרה. את האתר החדש ימשיך לערוך אריאל ויס וניתן להגיע אליו גם מהכתובת הישנה.

במסגרת ההסכם יוצגו גם שידורי חדשות 2 באתר החדש, זאת למרות התנגדות קשת, אולם הם לא יקודמו בעמוד הבית של ynet כדי לא לפגוע במערכת החדשות של האתר. האתר החדש יעבור שדרוג בעיצוב וביישומים הטכנולוגיים המוצעים בו. בין התכניות שישודרו ישנן "המירוץ למיליון", "כלבוטק", "שבוע סוף", "צחוק מהעבודה", "החיים זה לא הכל" ו-"משפחה חורגת".

יוחנן צנגן, מנכ"ל רשת: "שיתוף הפעולה אשר מושק השבוע מהווה חיבור אסטרטגי בין שתי חברות מובילות בתחומן. זהו צעד חשוב בהיערכות כוללת לקראת חדירה מאסיבית לעולמות הוידיאו באינטרנט. המהלך כולו יאפשר הפצת תכני הוידיאו של רשת לכמה שיותר גולשים".

אבי בן טל, מנכ"ל ynet: "כאתר מוביל, אנחנו שמים לעצמנו יעד להוביל את השוק ולספק לגולשים ולמפרסמים שלנו מכלול רחב היקף של תכנים ושירותים. החבירה לרשת מקבעת את ynet כאכסניית הווידיאו הגדולה באינטרנט, תספק מאות שעות של הנאה לגולשים ובמקביל תייצר פלטפורמה מסחרית בהיקף שאין כדוגמתו בארץ".

יון פדר, העורך הראשי של ynet: "מנקודת מבטי - כמי שעורך את ynet למעלה משמונה שנים – התפתחות תחום הוידאו באינטרנט היא מעניינת ביותר. ynet היה בזמנו אתר האינטרנט הראשון שנכנס להפקה מאסיבית של חומרי וידאו, רב-רובם חדשותיים – מפוליטיקה ועד ספורט ועד ורכילות. אבל למרות נפח הוידאו הגדול שאנחנו מחוללים, הגולשים שלנו מצפים היום לעוד: למגוון עשיר יותר ולחומרים נוספים, בעיקר בתחום הבידור. שילוב ההיצע העשיר והאיכותי של תכני רשת בתוך ynet יאפשר לנו להעמיד בפני הגולשים זירת וידאו ומוצרים טלויזיונים שהיא חסרת תקדים באינטנרט הישראלי, בהיקפה ובמגוון תכניה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully