וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

למי קראת ביביתון?

ענת קם

1.4.2009 / 13:15

מו"ל העיתון ישראל היום תקף בשידור חי בערוץ 2 את העיתונאי נחום ברנע וכינה אותו "פרשן פוליטי עלוב". אדלסון הכחיש את הטענות על סגירת החינמון

מו"ל העיתון ישראל היום שלדון אדלסון השיב היום על הטענה כי עיתונו הוקם על מנת לקדם את בנימין נתניהו: "זו המצאה של הדמיון של נחום ברנע, פרשן פוליטי עלוב. הוא מפיץ שהעיתון שלי נוצר בשביל ביבי ושזו הייתה המטרה בהקמתו אבל הציבור מבין שלא".

בתגובה לשאלתו של הפרשן ההמדיני של חדשות ערוץ 2 אודי סגל אמר אדלסון: "בידיעות אחרונות פרסמו שיום אחרי הבחירות נפסיק להוציא את העיתון, ואנחנו עדיין מוציאים אותו. בארצות הברית יש פרשנים שלא כולם מסכימים איתם, אבל הם לא ממציאים המצאות מדמיונם ומוכרים אותן כעובדות".

בהמשך הדברים אמר אדלסון: "זה בסדר שעיתונים כמו ידיעות ומעריב תוקפים את נתניהו ואם מישהו מדבר באופן פייר ומאוזן זה בסדר לתקוף אותו? בניגוד לכלי תקשורת אחרים בישראל אנחנו לא נתקוף פוליטיקאים. המודל שלנו הוא 'פוקס ניוז, אנחנו רוצים להיות מאוזנים כמותם. אם נשיג זאת, נשיג מה שרצינו. כל האנשים המשוגעים שמספרים סיפורים שזה עבור נתניהו, זה שטויות".

בתגובה לשאלתו של סגל על יחסיו של אדלסון עם ראש הממשלה נתניהו ענה אדלסון: "אנחנו פשוט חברים. אנחנו באותו צד פוליטי. אנחנו ביחסים טובים עם שמעון פרס ואנחנו לא באותן דעות... אני מצפה מביבי את מה שציפיתי מאולמרט. אנחנו חברים של אולמרט 20 שנה, תמיד ראינו בו חבר, אני לא בטוח שהוא רואה בנו חבר". מאז הקמת העיתון נהגו בישראל היום לבקר את ראש הממשלה לשעבר אולמרט בצורה חריפה ביותר.

טרם התקבלה תגובת נחום ברנע וידיעות אחרונות לדברים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully