וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

TGI למגזר החרדי: "יתד נאמן" הוא היומון הנפוץ ביותר

ענת קם

1.4.2009 / 15:50

השבועון "משפחה" זוכה לחשיפה הגדולה ביותר בסופי שבוע. על פי הסקר זוכה תחנת הרדיו האזורי קול חי ל-31% האזנה

העיתון היומי "יתד נאמן" הוא העיתון חרדי הנפוץ ביותר עם שיעור חשיפה של 46.2% ב-2008, כך על פי סקר TGI ל-2008 שמתפרסם היום. על פי הסקר, "המודיע" עם 26.8%. בסופי שבוע זוכים שני העיתונים לשיעור חשיפה זהה, 25.5%.
עיתון סוף השבוע המצליח ביותר במגזר החרדי הוא המגזין "משפחה" עם 31.9% חשיפה. עוד עולה מהסקר כי ביום חול זוכה רדיו "קול חי" ל-31% האזנה.

"המודיע", בבעלות משפחת קנופף, הוא עיתון מפלגתי המזוהה עם אגודת ישראל ומתפרסם מזה קרוב ל-60 שנים. "יתד נאמן" הוקם ב-1985 בתמיכת הרב אלעזר שך, מנהיג מפלגת דגל התורה, כסמל להתנתקות הציבור החסידי הליטאי מאגודת ישראל ומביטאונה "המודיע". השבועון המצליח "משפחה" אינו מזוהה עם אף מפלגה חרדית. רדיו "קול חי" הוא תחנה אזורית הפועלת בזיכיון מהרשות השנייה ומשדרת 24 שעות ביממה באזור המרכז וירושלים.

סקר ה-TGI במגזר החרדי שערכה חברת "מחקרי סינגל סורס" מקבוצת TNS טלגאל התקיים השנה לראשונה וכלל אלף מרואיינים בני 18 ומעלה המהווים מדגם מייצג של האוכלוסייה החרדית. הסקר התקיים ביוזמת משרדי הפרסום במגזר החרדי כדי לספק ללקוחותיהם מידע מקיף על הרגלי הצריכה שלהם. 35% מהמשיבים בסקר דיווחו על גלישה באינטרנט, זאת למרות החדירה הנמוכה של הרשת לבתים החרדיים. בין הגילאים 18-24 עומד הנתון על 46%.

איתן כסיף, מנכ"ל TGI ישראל אמר: "TGI שמחה להמשיך להיות שותפה לקידום המקצועי של ענף השיווק והפרסום ולראשונה, בשיתוף פעולה עם איגוד חברות הפרסום, לספק כלי עבודה מקצועיים ומתקדמים גם לפלח ה-'מגזרי'. מאגר TGI ממשיך להוות את הכלי העיקרי של ענף השיווק והפרסום בתהליך בניית אסטרטגיה שיווקית ותמהילי המדיה, זאת בהתבסס על הבנת הצרכן והתמקדות בקהלי מטרה, יצירת תהליכי שיווק ממוקדים המבוססים על מידע עדכני וממוקד המאפשרת להגיע לניצול אופטימאלי של משאבי השיווק".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully