וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקרב על הנמל

ענת קם

1.4.2009 / 16:01

ראשי ארגוני היוצרים פרסמו היום הודעה לפיה כל הארגונים עומדים מאחורי השתלטות היוצרים על אולפן ערוץ 24

ארגוני היוצרים מוחים על טענתה של זכיינית ערוץ 2 קשת לפיה המפגינים מול אולפן ערוץ 24 אתמול הם קומץ הגורם נזק לאוכלוסיית היוצרים.

בהודעה שפרסמו היום היוצרים נכתב: "פעולות היוצרים אתמול נגד השידור מהאולפן השקוף של קשת, המתחזה לאולפן ערוץ 24, נעשתה על דעת ובתמיכת כל ארגוני היוצרים, ראשיהם וחברי הארגונים. הניסיון של קשת להציג את הפעילות כמייצגת קומץ הינה ספין נוסף בניסיון לטייח את מחדליה של קשת בקיום החוק וחובותיה על פי החוק. כספי קשת הושקעו בערוץ 24, שהפך בין לילה מערוץ יצירה לערוץ שיווק פרטי של הזכיינית. זאת במקום שקשת תחזיר ליוצרים ולצופים את עשרות מיליוני השקלים שהייתה צריכה להשקיע בהפקת תכניות מקור מאז זכייתה במכרז. הרגולטורים בראשות נורית דאבוש מאפשרים לקשת להתחמק ממחויבויותיה בתואנה של קשיים כספיים, בו בזמן שהזכיינית מקיימת חגיגה ראוותנית ומנותקת מהמציאות בנמל תל אביב". על ההודעה חתומים ראשי הארגונים: רני בלייר, ליאורה קמינצקי, חיים שריר, אבירם לוי, דביר בנדק, אבישי כפיר ואיציק צחייק. ורכים

כמה עשרות מפגינים מקרב ארגוני היוצרים השתלטו אתמול על האולפן השקוף של ערוץ 24 בנמל תל אביב, במחאה על ההשקעה הרבה של קשת בו בפרט ובערוץ 24 בכלל בתקופה בה מוקפאות הפקות סוגה עלית. במהלך האירועים אתמול עוכבו שתי מפגינת על ידי המשטרה. בהודעת היוצרים היום נכתב כי "היוצרים קוראים למשטרת ישראל להפנות משאביה לפעילות נגד קשת רשת וערוץ 10, מפרי החוק האמיתיים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully