וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בקול ישראל עוברים לחמישה ימי עבודה

ענת קם

2.4.2009 / 19:17

במסגרת הצעדים לצמצום הגירעון, הודיעה רשות השידור לחלק מעיתונאי קול ישראל כי מעתה יאושר להם רק יום אחד של שעות נוספות בשבוע

רשות השידור הודיעה לחלק מעיתונאי קול ישראל כי מעתה לא יאושרו שני ימי שעות נוספות, אלא רק יום אחד. ברשות יש קבוצת עיתונאים, שעל פי הסכם העסקתם, מקבלים שכר בסיס של ארבעה ימי עבודה ורשאים לקבל תשלום עבור יומיים נוספים, הנספרים במלואם כשעות נוספות. התשלום עבור ימים אלה ניתן אם העיתונאים התבקשו לעבוד בהם.

בישיבה של הנהלת הרשות השבוע הוחלט כי מעתה יאושר רק יום אחד של שעות נוספות צעד זה הוא חלק מהצעדים לצמצום הגירעון שמבצעת הנהלת הרשות מבלי לפגוע בהסכמי ההעסקה של העובדים. במקביל, ביום ראשון הקרוב ייפגשו נציגי אגודת העיתונאים של רשות השידור עם ההנהלה לקראת החתימה על הסכמי הפרישה, בדומה להסכמים שנחתמו ביום ראשון האחרון עם עובדי ההסתדרות ברשות.

בתוך כך, פרסמה אתמול רשות השידור מכרז לאספקת שירותי כוח אדם במבני ומתקני רשות השידור בחיפה, ירושלים וגוש דן. המכרז מיועד עבור חברות כוח אדם שיספקו עובדים למשימות חולפות על פי דרישה זמנית ברשות השידור. בשל דיוני הרפורמה והמשא ומתן על הסכמי הפרישה לא מועסקים בתקופה זו עובדים חדשים ברשות ועובדי כוח האדם ימלאו את מקום עובדי הרשות בהתאם לצורך, לדוגמא בעת חופשת מחלה או פרויקטים מיוחדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully