וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בתפקיד המבוגר האחראי- רשת

ענת קם

5.4.2009 / 18:22

בקרב על הצופים בשבת זזה הזכיינית הצידה."המירוץ למיליון" תשודר רק פעם בשבוע ביום חמישי ומול הישרדות שולפים בברזל את נשק יום הדין - אברי גלעד

"המירוץ למיליון" של רשת יורדת לפעם בשבוע ותשודר מעתה רק בימי חמישי. במקומה ישודר ברשת מדי מוצאי שבת, החל מה-18 באפריל, השעשועון המצליח "אחד נגד 100" בהנחיית אברי גלעד. לאחר מכן תשובץ דרמת המקור של yes, "סרוגים".

ברשת מסבירים, כי לקראת שלבי הגמר של "המירוץ למיליון" ולאור נתוני הצפייה הגבוהים של ימי חמישי הוחלט לשדרה ביום זה בלבד, תוך התמקדות בפרקים שימקסמו את הרייטינג הגבוה והפופולאריות הרבה לה זוכה התוכנית. ערוץ 10 הודיע בשבוע שעבר שמעתה ישודרו פרקי ההדחה של "הישרדות" מדי שבת.

מרשת נמסר: "ההתמודדות של התוכניות 'המרוץ למיליון' ו-'הישרדות' אחת מול השנייה הייתה מעניינת. אנחנו שמחים כי 'המרוץ' בעונתה הראשונה ניצחה מותג חזק כמו 'הישרדות' מדי שבוע. ישנם הרבה צופי ריאליטי בישראל, אך מספרם אינו בלתי מוגבל וזאת כפי שראינו בימי שבת בהן ניצחה 'המרוץ' את 'הישרדות' אך לא מימשה את הפוטנציאל שבא לידי ביטוי במספרים הגבוהים במיוחד של ימי חמישי. עבודת הפרוגרמינג היא דינמית ומרתקת ובמסגרתה החלטנו לערוך שינויים ולהעלות את 'אחד נגד 100', משחק הטלוויזיה הפופולארי ביותר בישראל, אשר כבר הוכיח וגם מימש את פוטנציאל הצפייה הגבוה שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully