וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה קורה בדשא של השכן?

ענת קם

6.4.2009 / 16:30

החג כבר בפתח, הגיע הזמן להציץ מעבר לקוביה שלכם ולגלות מה קיבלו הקולגות אצל המתחרים. זיכרו: מי שלא מגלה, קמצן

משבר כלכלי? הצחקתם את עובדי ישראל היום. עלייה בתפוצה? הצחקתם את עובדי הארץ. "האח הגדול" מפציצה ברייטינג? ספרו את זה לעובדי קשת על כוס יין.

וואלה! ברנז'ה חושפת מה מחלקים בכלי התקשורת השונים. מי מתרץ את קמצנותו במשבר הכלכלי ומי מתעקש לפנק את עובדיו גם בימים קשים אלה.

עיתונים - מי יצאו פילנטרופים?

בידיעות אחרונות על כל שלוחותיו, כולל ynet וכלכליסט, העניקו חבילת שי של עלית בשווי 200 שקל. ב-ynet תרמו רוב העובדים את חבילות השי בעמדת איסוף התרומות לנזקקים. עובדי החוזה הקיבוצי בידיעות יקבלו תלושים על סך 700 שקל. מי אמר שסטאלין מת?

במעריב קיבלו העובדים חבילת שי הכוללת קומקום חשמלי, סט ספלי אספרסו, בקבוק יין וחבילת ממתקים של עלית. בגלובס חילקו תלושים על סך 250 שקל. בהארץ, TheMarker והעיר לא יעניקו השנה שי לחג. בישראל היום יחגגו את הקמת הממשלה החדשה עם תלושים על סך 400 שקלים.

טלוויזיה - מי חילק חוברת קופונים?

בקשת יחלקו השנה שוברי מתנה לשירות "פיק פונג" המאפשר הגדלת תמונות דרך האינטרנט ומארז יין זוגי. ברשת עוד לא חילקו את השי וב-yes יקבלו תלושים בסך 200 שקל. HOT תחלק לעובדיה מארז שוקולדים הכולל גם משקה שוקולטה עם ספלי חימום מיוחדים וספר מתכונים לשוקולד והוסיפו כי המתנה הגדולה ניתנת בדרך כלל בראש השנה. עובדי ערוץ 10 המשתכרים מתחת ל-7,500 שקל יקבלו תלושים על סך 300 שקל, השאר לא יקבלו מתנה. בחברת החדשות של ערוץ 2 לא יעניקו תלושים אלא מארז שי עם בקבוקי יין.

ערוץ HOT בידור ישראלי יעניק לעובדיו תלושים על סך 200 שקל, עובדי ערוץ הספורט נאלצו להסתפק בחוברת קופונים ובחברת ההפקה JCS קיבלו תלושים בסך 250 שקל. בענני תקשורת קיבלו תלושים בסך 200 שקל.

ברשות השנייה יעניקו השנה לעובדים תלושים בשווי 400 או 450 שקל. ברשות השידור יחלקו תלושים על פי מדרגות שכר, לפיהן המרוויחים עד 10,000 שקל יקבלו תלושים על סך 550 שקל, המרוויחים בין 10,000 ל-25,000 שקל יקבלו תלושים על סך 330 שקל והמרוויחים מעל 25,000 יקבלו תלושים על סך 220 שקל. עובדי הועד ברשות השידור יקבלו תוספת של 500 שקלים מקופת הועד, קופה אליה הפרישו במהלך השנה ממשכורתם.

רדיו - מי שולט בקופסה?

ברדיו תל אביב יחלקו השנה תלושים על סך 200 שקל. ברדיו ללא הפסקה יחלקו את השי ביום שלישי הקרוב בהרמת הכוסית החגיגית. ברדיו 99 טרם הודיעו מה יחולק השנה. בגלי צה"ל יקבלו העובדים שהם אזרחים עובדי צה"ל תלושים על סך 380 שקל. ברדיו דרום יעניקו תלושים על סך 300 שקל. בקול ישראל יקבלו תלושים על פי מדרגות שכר בהתאם לנהוג ברשות השידור.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

אינטרנט - מי יצא גבר?

באתר האינטרנט תפוז יקבלו השנה תלושים על סך 240 שקל וגם מארז של יין ושוקולד. באתרי האינטרנט של מעריב וידיעות יקבלו את חבילות השי אותם מקבלים עובדי העיתון. בנענע 10 יסתפקו במארז מהודר של שלושה בקבוקי יין. כאן בוואלה! נהגו ברוחב לב מופלג וחילקו תלושים על סך 350 שקל ואף צ'יפרו אותנו בארוחת צהרים יוקרתית בחוף הים של הרצליה. תודה בוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully