וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לא נגמרים להם הבולים

ענת קם

7.4.2009 / 17:07

איגודי היוצרים במכתב נוסף והפעם לשר התקשורת. דורשים מהשר כחלון שלא ימנה את נורית דאבוש למנכ"ל משרדו

איגודי היוצרים פנו היום לשר התקשורת הנכנס משה כחלון בדרישה שלא ימנה את יושבת ראש מועצת הרשות השנייה נורית דאבוש למנכ"ל המשרד. לאחרונה עלה שמה של דאבוש כמועמדת לתפקיד מנכ"ל משרד התקשורת במקומו של המנכ"ל בשלוש השנים האחרונות מרדכי מרדכי, שמונה לתפקיד מנכ"ל משרד השיכון.

במכתבם טענו היוצרים, כי במהלך כהונתה של דאבוש כיושבת ראש מועצת הרשות השנייה הרגולציה התרוקנה מתוכן והיא עצמה פעלה בשיטתיות נגד היוצרים והיצירה בישראל.

בהמשך נכתב: "כהונתה של הגב' דאבוש עמדה בסימן התמוטטות תעשיית הטלוויזיה בישראל מחד, ופריקת כל עול מצד הזכיינים מאידך. בשם תעשיית הקולנוע והטלוויזיה הישראלית ומתוך חרדה לעתיד היצירה המקורית, שלטון החוק וחוסנה של הרגולציה, אנו מבקשים ממך, בכל לשון של בקשה, לא למנות את הגב' דאבוש כאחראית על גוף שידור כלשהו בישראל, קל וחומר לא כמנכ"ל משרד התקשורת".

זו אינה הפעם הראשונה שבה מנסים היוצרים למנוע מינוי. לפני כשנה הביע פורום היוצרים הדוקומנטריים התנגדות למינויו של ניצן חן לתפקיד יושב ראש המועצה לשידורי כבלים ולווין. הפורום טען כי ניסיונו הניהולי של חן אינו מספיק לתפקיד ולאחר ההודעה על בחירתו פה אחד של חן על ידי ועדת האיתור דרש הפורום לעיין בפרוטוקולים של ישיבות הועדה.

נורית דאבוש סירבה להתייחס לידיעה. ממשרד התקשורת נמסר בתגובה: "מכתב איגוד היוצרים נתקבל בלשכת שר התקשורת משה כחלון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully