וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תפסיקו לבזבז לי את הזמן

8.4.2009 / 0:05

גורם בכיר בכלי תקשורת מרכזי נענה לפנייתנו וחושף קטע מתוך יומנו האישי, ובו כמה נימוקים מצוינים לסגירת האתר. אותנו הוא שכנע

למה לסגור את וואלה! ברנז'ה? זו כמעט שאלה רטורית. יש כל כך הרבה סיבות שקשה לדעת מאיפה להתחיל. אז כדי לא להיגרר לקלישאת ה"עשר סיבות" ובגלל החג המתקרב על שלל המוספים ותוכניות הספיישל שלו, הנה 9 סיבות טובות שעולות במוחי במחשבה ראשונה.

בגלל שאי אפשר לעבוד ככה

אם יסגרו את וואלה! ברנז'ה יש תקווה שיתקצר סבב האתרים שחובה לעשות עם ההגעה למשרד. וגם לפני ישיבת המערכת, ואחריה. ולפני ארוחת הצהריים, אחרי ארוחת הצהריים, ולפני ואחרי פגישת העבודה של 16:00 - השם המקצועי להפסקת קפה. וגם לפני ואחרי זאת של 18:00. ולפני שיוצאים הביתה. ועם כוס היין לפני השינה. אם יסגרו את וואלה ברנז'ה אולי ייחלשו גם רגשות האשמה על כך שסבב האתרים הזה לא מתחיל בב-MSNBC, כפי שאפשר היה לצפות מעיתונאי מכובד, אלא דווקא במדור "זזים".

בגלל האווירה

אם יסגרו את וואלה! ברנז'ה תפחת החשדנות בישיבות ההנהלה. נוכל אולי להקשיב לדבריו של העורך הראשי על עיתוני הבוקר, במקום להעביר את מבטינו זה על פניו של זה ולנחש מי הדליף. זה בטח עורך המוסף. הרי יש לו אינטרס לסכל את העיצוב מחדש של המגזין, ולכן הדלפה על התקדמות מוצלחת בעיצוב דווקא תפגע בסיכויים שזה באמת יקרה. מצד שני, בידיעה הופיעה תמונת יח"צ מוצלחת של עורך המגזין. בדרך כלל זה מעיד על כך שהוא עצמו זה שהדליף. מצד שלישי, כל ילד יודע על הקשר בין תמונת היח"צ למדליף, כך שאולי דווקא עורך המוסף טמן פה פח ערמומי. אולי הוא ביקש בכוונה להכניס את התמונה, כדי להפנות את החשד ממנו והלאה. ואולי זה בכלל סמנכ"ל התוכן. אם זכרוני אינו מטעני, בשבוע שעבר עיווה קצת את פניו כששמע על העיצוב מחדש. ופעם, כשעבדו יחד ב"כל העיר", הוא נלחם עם עורך המגזין על ליבה של גרפיקאית ברונטית. מאז כנראה לא סלח, ועכשיו הדליף על העיצוב המוצלח, כדי שכולם יקנאו ומי יודע, אולי הגרפיקאית תקרא ותתקשר. בת כמה היא צריכה להיות היום? היא עוד נשואה לעורך חדשות החוץ ההוא? טוב, נעבור שוב בפירוט על הידיעה כשנחזור למשרד, אחרי שהישיבה המשעממת הזו תסתיים.

בגלל הבירוקרטיה

אם יסגרו את וואלה! ברנז'ה יש סיכוי שישתפר התהליך המסורבל של קליטת או פיטורי עובד חדש. היום הוא כולל טופס טיולים מייגע, חתימות במחלקת השכר, הזדכות על כרטיס מגנטי, החזרה של הטלפון הסלולרי ואייטם בוואלה ברנז'ה. לפחות את האחרון נחסוך.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

בגלל קשיי הניסוח

זמן רב עבר מאז ששלחתי מייל לעובדים בלי להראות אותו קודם לשלושה יועצי תקשורת וחבר אישי אחד מהיסודי שאני סומך על שיקול דעתו. אם יסגרו את וואלה! ברנז'ה יגדל הסיכוי שאוכל להתייחס במיילים שאני כותב גם לפאשלות שלנו, שבכל זאת קורות פה ושם, ולניצחונות של המתחרים. אולי, רק אולי, אוכל פשוט להקליד בכנות את המילים שעולות בראשי וללחוץ מיד על כפתור הSEND.

בגלל הסינון

אם יסגרו את וואלה! ברנז'ה תגדל כמות הפעמים שאוכל לענות לטלפון. לא אצטרך לתהות בכל צלצול האם מדובר בכתבת ההיא, שכנראה הבינה סוף סוף שבספר הטלפונים שלי היא מופיעה כ"ענת לא לענות", ומנסה עכשיו את מזלה ממספר חסוי. מה היא חושבת, שנולדתי אתמול? הרי יום חמישי היום. זה היום שבו היא באוניברסיטה כל אחרי הצהריים. ואחר כך כבר ערב, ומחר מתחיל הסופ"ש. שתחכה עם התגובה עד יום ראשון. נראה אם היא עדיין תחשוב שיש עניין לציבור בתקרית עם התחקירנית ההיא שצרחתי עליה באמצע הדסק.

בגלל הטוקבקים

אם יסגרו את וואלה! ברנז'ה יקטן הסכום החודשי שאני מוציא על הפסיכואנליטית שלי. היא מכירה כבר את כולם: את מוזס 1, מוזס 2 ומוזס 3. את ד"ר פוליצר ואת סתם מנוי מודאג. את דני האדום ואת רונית מהאדומה. את אחד העם ואחד שיודע. את שוקן מתהפך בקברו, ואת שוקן מתהפך. את קומה 23 ואת החבר מאבו גוש. האמת שהיא מכירה אותם טוב מדי. יכול להיות שהיא כותבת עלי טוקבקים בעצמה?

בגלל הבושה

אם יסגרו את וואלה! ברנז'ה תפחת, אפילו אם במעט, אי הנעימות מכך שאנחנו משתמשים כבר שנה ביומן לתחקירן שהם חיברו בתור בדיחה, אבל אז התברר כשימושי בהרבה מהקלנדר האמיתי של הריכוז שלנו.

בגלל הסקרים

אם יסגרו את וואלה! ברנז'ה, ואם מנגנוני ההדחקה שלי יפעלו טוב מספיק, אולי אצליח לשכוח את הלילה הלבן ההוא שהשקעתי בהצבעה לעצמי בסקר "מי מתאים להיות עורך עובדה הבא". לילה שבסופו גיליתי שהמערכת לא מחשיבה הצבעות כפולות.

בגלל הקונקורנציה

אם יסגרו את וואלה! ברנז'ה אפשר יהיה להשקיע יותר זמן בניסיון להבין את פילוסופיית העריכה של אייס, הערוץ 1 של אתרי הברנז'ה. האתר היחיד שאתה יכול לסמוך עליו שביום שבו יסגרו את מעריב או ערוץ 10, יפתח בכותרת ראשית על השקת סניף חדש של ביתילי במתחם קניון רננים. רק בשביל זה שווה לסגור אותם.

* את הקטע כתב מנהל באחד מכלי התקשורת הגדולים, שביקש לשמור על עילום שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully