וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יאהו ומיקרוסופט במגעים על שותפות בתחום הפרסום

נמרוד הלפרן

11.4.2009 / 20:54

המגעים בין החברות צברו תאוצה באחרונה והמנכ"לים סטיב באלמר וקרול בארץ נפגשו בשבוע שעבר

ענקית התוכנה מיקרוסופט וחברת האינטרנט יאהו מנהלות מגעים לא רשמיים לגבי אפשרות לשיתוף פעולה בתחום הפרסום המקוון, דיווח היום אתר האינטרנט של העיתון "וול סטריט ג'ורנל".

המגעים על שיתוף הפעולה צברו תאוצה באחרונה, ובשבוע שעבר אף כללו פגישה בין מנכ"ל מיקרוסופט, סטיב באלמר, לבין מנכ"לית יאהו, קרול בארץ, אמרו מקורות המקורבים למצב לעיתון. עם זאת, ציינו המקורות כי לא ברור האם המגעים - אשר עשויים להוביל להסכם שיתוף פעולה שלא יכלול בהכרח רכישה או מכירה של נכסי החברות - יבשילו בסופו של דבר לכדי הסכם.

בנאום בכנס בניו יורק בחודש שעבר, אמר באלמר כי מיקרוסופט מעוניינת מעוניינת בהסכם בתחום החיפוש המקוון עם יאהו. באלמר ציין כי ישוחח בעניין עם מנכ"לית יאהו, בארץ, כאשר היא תהיה מוכנה לכך. "אני חושב שישנן כמה נקודות כלכליות שהופכות את הרעיון לשיתוף פעולה בתחום החיפוש למפתה למדי, ואלא אם כן אני משלה את עצמי, לאורך זמן, אני חושב שיש הזדמנות טובה לעסקה", הוסיף באלמר בחודש שעבר.

בארץ עצמה הותירה פתח למגעים עם מיקרוסופט לגבי שיתוף פעולה בתחום החיפוש המקוון. בכנס שנערך באחרונה בסן פרנסיסקו אמרה כי במידה ששתי החברות ישובו ויפתחו במגעים על שיתוף פעולה, "המשא ומתן יתקיים באופן שבו חברות מקיימות מגעים, באופן פרטי".

בארץ מונתה לתפקיד מנכ"לית יאהו בחודש ינואר. מינוי בארץ - לשעבר מנכ"לית חברת התוכנה אוטודסק - שם קץ לחודשיים של חיפושים אחר מחליף למנכ"ל יאהו ומייסדה, ג'רי יאנג, שנאלץ להודיע בנובמבר על התפטרותו לאחר 18 חודשי כהונה סוערים שבהם הידרדרה החברה בבורסה ובביצועיה הפיננסיים, ודחתה הצעת רכש בסך 47.5 מיליארד דולר מצד מיקרוסופט, וכן הצעה נפרדת לרכישת פעילות החיפוש המקוון של יאהו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully