וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מו"ל הבוסטון גלוב מרגיע את המפרסמים

וואלה! ברנז'ה

12.4.2009 / 13:45

סטיבן איינסלי כתב כי לעיתון מתוכננת תכנית הבראה להגדלת התפוצה שלו בתוך כשנה. גילדת העיתונאים בבוסטון הודיעה כי היא מבינה את הצורך בקיצוץ

מו"ל הבוסטון גלוב סטיבן איינסלי והאחראי הבכיר על פרסום בעיתון סם מרטין שלחו בסוף השבוע האחרון מכתב הרגעה למפרסמים, בעקבות הפרסומים על סגירה אפשרית של העיתון: "אנו מבינים שהידיעות האחרונות בעניינו של הבוסטון גלוב הדאיגו אתכם, אולם אנו מבטיחים שלמרות הזמנים הקשים אנו מחויבים להמשיך כשותפים העסקיים שלכם" כתבו השניים במכתב המצוטט באתר הבוסטון ביזנס ג'ורנל. איינסלי ומרטין הוסיפו כי העיתון חתם על הסכם עם חברת יאהו להגדלת החשיפה באינטרנט של המפרסמים וכן כי מתוכננת תכנית להגדלת קהל הקוראים של העיתון בתוך שנה, הכוללת קמפיין למיתוגו מחדש.

בתוך כך מדווח הניו יורק טיימס כי חברי גילדת העיתונאים בבוסטון הודיעו שהם מקבלים את הצורך בקיצוצים הנדרשים בבוסטון גלוב. העיתונאים החברים בארגון הוסיפו כי הם נדהמו לראות את היקף הקיצוצים אותם דורשת הנהלת העיתון.

"דרישות ההנהלה שערורייתיות. אנו מוכנים לשקול פיצויי פיטורים אבל לא בכמות הדרקונית שהם מציעים". אמר לניו יורק טיימס נשיא הועד, דניאל טוטן. הוא הוסיף כי חברי הגילדה למדו ביום רביעי כי מצופה מהאיגוד לחסוך עשרה מיליון דולר, מחצית החיסכון הכולל שההנהלה מעוניינת בו, וכי ההנהלה הציעה להם מגוון אפשרויות כדי להגיע ליעד זה. האפשרויות כוללות קיצוץ במשכורות, הפסקת ההפרשות לפנסיה, הפחתת ההפרשות לביטוחי בריאות מעבר ליום עבודה ארוך יותר ועוד.

הגילדה היא אחת מ-13 ארוגני עובדים שנתבקשו לערוך קיצוצים. 12 האיגודים האחרים נתבקשו גם הם לנקוט בצעדים שיובילו לחיסכון עשרת מיליון הדולרים הנוספים. בנוסף, ההנהלה ביקשה חופש גדול יותר בפיטורים עתידיים, הכולל את האפשרות לפטר עובדים בלי קשר לוותק שלהם וכן לבטל את ערבויות ההעסקה לכל החיים שיש ל-430 מעובדי הגלוב, כולל כ-170 חברי הגילדה מאז שנות ה-90.

איגוד נוסף שעובדיו התבקשו לקצץ הוא איגוד עובדי ההפצה הכולל כ-250 עובדים במשרות מלאות או חלקיות, שהתבקשו לקצץ יותר מ-40 אחוזים משכרם ומההטבות המגיעות להם.

העובדים אמרו לניו יורק טיימס כי ההנהלה הציבה בפני האיגודים אולטימטום, להסכים להצעת הקיצוצים, אחרת העיתון יימכר או ייסגר. מנהלי הניו יורק טיימס והבוסטון גלוב סירבו להתייחס לדיווחים אולם ראשי האיגודים אמרו כי ההנהלה דיווחה להם שהעיתון הפסיד בשנה שעברה 50 מיליון דולר וצפוי להפסיד 85 מיליון דולר בשנה הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully