וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעסת? נתפסת!

ענת קם

13.4.2009 / 14:54

מאז שנתפס טכנאי ערוץ 1 משה אסולין לועס מסטיק במליאת הכנסת, לא מאפשרים לו כניסה למשכן. אורי לוי נאלץ להתערב

מנהל חטיבת החדשות בערוץ 1 אורי לוי פנה בשבוע שעבר לדובר הכנסת גיורא פורדיס בבקשה להסבר בדבר הרחקתו של טכנאי ערוץ 1 משה אסולין מהכנסת. אסולין, טכנאי קול ותיק בערוץ 1, הורחק למשך חצי שנה ממשכן הכנסת לאחר ויכוח עם אחד מקציני האבטחה במקום.

בשיחה עם וואלה! ברנז'ה סיפר אסולין כי לפני כחמישה חודשים, במהלך הכנסת ציוד הצילום באולם המליאה, ניגש אליו אחד מקציני האבטחה והעיר לו על כך שהוא לועס מסטיק. בתום ויכוח קצר בין השניים התבקש אסולין לצאת מהכנסת ואישורי הכניסה שלו נלקחו. לאחר מכן הוחזרו לאסולין תעודותיו אך במספר ניסיונות שלו להכנס לכנסת בתקופה שחלפה הוא עוכב בכניסה עד שהודיעו לו כי הוא מנוע כניסה.

במכתב שנשלח למנכ"ל הכנסת אבי בלשניקוב ב-15 בדצמבר כתב אסולין: "אני נכנס ויוצא בשערי הכנסת מזה כ- 33 שנים. מעולם לא נתקלתי באווילות כזאת. הכנסת כסמל הדמוקרטיה הישראלית מתנהגת כאחרון הדיקטטורים הפאשיסטיים. ממתי קצין הכנסת או מישהו מטעמו מתנהג הן כשוטר והן כשופט? לפי איזה תקנון התנהגות אסור ללעוס מסטיק ברחבי הכנסת? מדוע נידונתי להרחקה של שישה חודשים, למה לא חמש שנים? מאיפה הסמכות והחוצפה למנוע מהעיתונות שיש כאלה שקוראים לה 'הרשות הרביעית' למלא את תפקידה?"

בשבוע שעבר לאחר ניסיון נוסף של אסולין להכנס לכנסת ללא הצלחה פנה כאמור לוי לדובר הכנסת גיורא פורדיס, אך טרם קיבל תגובה לפנייתו באשר לנסיבות ההרחקה של אסולין.

אורי לוי אישר את הפרטים. דובר הכנסת גיורא פורדיס אמר כי אינו מכיר את הנושא וייתכן כי אסולין מעוכב כניסה בגלל התנהגות לא הולמת בכנסת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully